Welke draagzak?

Discussie in 'Verzorging' gestart door Lies30, 14 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lies30

Lies30 Fanatiek lid

1 nov 2014
    1.019
    28
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Zuid-Holland
    Heb na online onderzoek toch gekozen voor de Bondolino Poplin, denim met sterren :). Kreeg ook nog 10% korting bij Babybij : webshop in draagdoeken en draagzakken :D
    Tevens verlengstuk aangeschaft zodat het lager dragen (en evt voor papa) ook goed kan. Nu al zin om te gaan testen! Beetje jammer van het weer alleen.

2. Lentekriebels

Lentekriebels Fanatiek lid

15 aug 2015
    1.086
    156
    63
    Ik heb een bondolino gekregen, maar gebruik die nog niet omdat ik vind dat hij daar nu nog te diep in zit. Voor nu hou ik het op een tricot slen, waar hij meestal wel in wil en na een tijdje ook goed in slaapt.

3. RachelleNM

RachelleNM Fanatiek lid

19 aug 2015
    3.329
    2.135
    113
    Vrouw
    Ik heb de Chicco Go! Echt een topding. Mag je gebruiken vanaf de geboorte. Heb 'm voor het eerst gebruikt toen mijn dochter een week of twee was. Heb namelijk een huis met een trap naar de voordeur en om nou iedere keer die kinderwagen mee te sjouwen naar beneden... Nee bedankt!
    Ik vind 'm heel makkelijk in gebruik. Na drie keer wist ik precies hoe het moest. Wel goed afstellen anders krijg je last van je rug!

4. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    Niet aanvallend bedoeld maar deze is niet ergonomisch slecht voor de heupen van je kindje ( zelfde idee als een loopstoel) een verhard rugpand
    En voor je eigen nek en schouders niet goed.

Je kunt dan beter de mucibi kopen deze is maar 40 euro maar wel ergonomisch of de amazonas voor 69 of een mei tai die heb je ook een verschillende prijs klassen of de duurdere zakken boven de 100 euro zoals tula boba marsupi manduca Fidella Lenny lamb

Deel Deze Pagina