Ja die was ik ook al tegengekomen in mijn onderzoekstocht Owly. Maar volgens mij is mijn vriend een beetje anders dan de meeste andere mannen... hij zou namelijk wel met en doek willen lopen maar zoals hij zelf zegt "niet met zo'n rugzak op mn buik" . Denk dus echt dat het een doek gaat worden voor ons.
Ik heb een manduca. Daar zit een soort extra zitje in die je gebruikt voor de hele kleintjes. Nu met 15 mnd begint ze eigenlijk wel te groot te worden ( geen knie tot knie ondersteuning meer).
Ik vind knopen fijner dan de tula. Ik heb een rekbare doek en geweven doek. De rekbare vind ik iets warmer, maar wel makkelijker te knopen en de geweven doek is iets koeler omdat er maar 1 laag over de baby zit. Helaas knoopt een geweven wat stugger.
Ik heb vorige week de Tula besteld. Heb mijn dochtertje hiervoor met alle plezier in een Marsupi gedragen. Alhoewel ze er nog in past, vond ik dat ze te zwaar begon te worden voor deze draagzak. Vanwege het gewicht begonnen de bandjes op mijn schouders te knellen. Dus ik wilde voor een wat stevigere draagzak gaan en vanwege de goede reviews de Tula aangeschaft. Heb 'm nu een paar keer gebruikt en bevalt echt super! Ontzettend comfortabel En - in tegenstelling tot de Marsupi - knellen de banden niet. Het gewicht is veel beter verspreid, dus ik voel er bijna niets van. Ben heel blij dat ik ben overgestapt op de Tula. Maar de Marsupi kan ik iedereen aanraden voor de eerste maanden, omdat het wel heel fijn draagt als je baby nog niet te zwaar is en ook ontzettend makkelijk te bevestigen is (makkelijker dan de Tula vind ik).