Welke draagzak

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Libra89, 1 aug 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    O wat betreft beentjes warm houden een maillot onder de broek/legging :) en lodger slofjes

2. Izzie7676

Izzie7676 VIP lid

18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Ik had een tula free to grow maar vond het een vreselijk ding, binnen tien minuten rug klachten. Toen een didyclick ( half click half doek knopen) en uiteindelijk en artipoppe zeitgeist, deze zit het beste voor mij. Sinds vorige week ook twee ring slings van artipoppe en deze zijn ook heerlijk.

bozoe vindt dit leuk.
  3. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Draagconsult! Zeker met rugproblemen..
    Voor een newborn is een doek echt fijner dan een zak. Op maat te knopen en toch echt knusser als een zak. Maar op het moment dat ze wat zwaarder worden vond ik een zak toch echt fijner.
    Hier een rekbare doek voor de eerste weken/ maanden en daarna een tula free to grow. En nu een tula toddler..

Dat een tula stug is in het begin klopt. Maar snel en simpel op te lossen. Ga op de bank zitten en de schouderbanden kneden om m soepel te maken. Als t kindje zwaarder is is het wat stuggere juist erg stevig en geeft mij een veiliger gevoel.
    Of koop een 2e hands tula. Goedkoper en al soepel gedragen. Dat is ook meteen de reden dat deze goed verkoopbaar zijn.

4. Izzie7676

Izzie7676 VIP lid

18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    En eens met de dame hier boven, voor de eerste weken is een doek echt fijner, die beentjes en heupfractuur zijn nog zo teer, een doek met de voetjes er in is dan prettiger. Ik wou dat ik een doek gehad had gelijk na mijn keizersnede, had ik zoveel makkelijker gehad

5. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.482
    5.842
    113
    Even een aanvulling mocht ts voor een doek gaan; voetjes ALTIJD uit de doek. Er komt anders echt te veel druk te staan op de heupen.

6. Izzie7676

Izzie7676 VIP lid

18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw

Echt?? Er was mij verteld dat bij hele kleintjes de voetjes in de doek mochten :(

7. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.482
    5.842
    113
    Nee dat hoor ik vaker maar wordt echt afgeraden.

8. Izzie7676

Izzie7676 VIP lid

18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Noh stom zeg, goed dat jij t verbeterd

9. siepel

siepel Actief lid

15 jun 2010
    417
    206
    43
    Ik zou echt gaan passen. Een draagzak is net een spijkerbroek. Het zit bij iedereen anders. zeker met rugklachten is dat belangrijk. Voor sommigen is een halfbuckle bijvoorbeeld prettiger om het gewicht te verdelen over de rug. (halfbuckle is met een gesp buikband, maar knoopbare schouderbanden)
    Tula ftg vond ik bijvoorbeeld bij mij niet prettig zitten. Ik ben fan van de wompat.

10. Orangeapple

Orangeapple Fanatiek lid

29 aug 2016
    1.051
    381
    83
    Heb je die van artipoppe ergens kunnen passen of online besteld?

11. Marbloempje

Marbloempje Actief lid

6 okt 2017
    259
    126
    43
    Vrouw
    Ik had een tula free to grow gekregen als kraamcadeau en vondt die niet fijn zitten in verband met mijn rug beperking. Ik vond de draagdoek heerlijk zitten ik had die van By-kay, die zit helemaal omgewikkeld om je rug heen waardoor je haast geen rugpijn van krijgt.

Hoppediz, hebben ook hele goeie draagzakken die gewikkeld zijn om je rug. Was ik onlangs achtergekomen bij een draagconsult, ik raad je wel aan om naar een draagconsult te gaan aangezien je ook gezondheids klachten hebt, want er zijn zoveel draagzakken en draagdoeken en dan zal je zelf zien wat er bij jou past.

Veel succes!

Deel Deze Pagina