welke kleur box zal ik nemen?

Discussion in 'De babyuitzet' started by Sila24, Feb 26, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sila24

Sila24 Niet meer actief

er is nu bij de babydump korting op de box

Brent Zonder Lade | Boxen | Baby-Dump

maar er zijn zoveel kleuren . welke kleur moet ik nemen? moet het ook bij de meubels passen of hoeft dat niet perse? want wij hebben noten/zwarte meubels maar box wil ik het liefst wit maar dat past zeker niet?

2. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

Nov 2, 2010
    3,489
    1
    38
    Hoi,

Lastig he? :D Ik denk toch echt dat je het zelf moet gaan bepalen.

Wij hebben ook een combi van zwarte en hout-kleur meubels. Ik zou het wel leuk vinden als de box daar een beetje bij past, hij staat toch een aardig tijdje in de woonkamer. Denk dat we voor een zwarte box gaan. Mits de lak er wel goed op zit, want met twee katten heb je binnen no-time krassen ben ik bang... ;)

Maar goed, denk er rustig over na... Je hebt nog even (net als ik ;))

Succes!

3. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ik denk dat ik gewoon houtkleurig ga nemen, maar moet het perse van een merk zijn ? of zal ik 1 merkloze nemen voor 49 heb je nu bij babydump

4. NooNoo

NooNoo VIP lid

Jul 18, 2010
    5,422
    1
    0
    Nou ik dacht niet dat het van een merk moest zijn. Als ie maar voldoet aan de voorwaarden van een veilige box toch?

Wij hebben precies deze box gekocht, wel bij een outlet store dus ook nog 50 euro goedkoper. Zaten twee beschadigingen op, die gaan we zelf even bijstippen met iets.
    We hebben de donkerbruine gekozen, oud bruin heet ie geloof ik.
    Hier in huis vrij lichte teakmeubelen dus wat dat betreft past het er niet super bij, maar ik had wit of zwart denk ik nog storender gevonden.
    Bovendien komt bruin wel terug in alle accessoires hier, dus zo past het er toch nog weer bij ;)

5. Fiene

Fiene Fanatiek lid

Jun 27, 2008
    2,432
    0
    0
    Je koopt toch gewoon wat JIJ mooi vind, niet wat wij vinden dat je moet kopen?

6. Sila24

Sila24 Niet meer actief

nou ik vind een box sowieso niet mooi haha maar ik vroeg me af wat het verschil is tussen een dure en goedkope.

7. Fiene

Fiene Fanatiek lid

Jun 27, 2008
    2,432
    0
    0
    T uiterlijk... een lade of niet, en misschien ook de kwaliteit, maar alles wat in de winkels verkocht wordt is goedgekeurd dus voor de rest maakt t geen hol uit.

8. Chai

Chai Niet meer actief

Ik heb een zwarte hier en het staat echt super mooi bij de zwarte lederen bank, kast en openhaard..
    Vind het echt een aanrader die kleur, staat echt luxe. :D

9. Mamajuf

Mamajuf Fanatiek lid

Apr 22, 2009
    1,213
    0
    36
    peuterjuf
    Noord Nederland
    Charlie Zonder Lade | Boxen | Baby-Dump

wij hebben deze bij onze kersenkleur meubels. Ik wou een andere kleur. En hij staat perfect.

Mijn voorkeur ging uit naar een box zonder lade. Ik was bang dat ze anders vol zooi kwam te zitten. Ben blij met een box zonder lade.

10. Mamajuf

Mamajuf Fanatiek lid

Apr 22, 2009
    1,213
    0
    36
    peuterjuf
    Noord Nederland
    oja, als je geen dure maar wel een goede wil dan moet je even een box gaan zoeken op marktplaats.

Onze box was nog nieuw. We hebben hem overgenomen van mensen met een dochtertje. Het meisje wou niet in de box.

We hebben de box plus een heel duur boxkleed gekocht voor 90 euro.

Het is het zoeken waard.

11. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

Nov 2, 2010
    3,489
    1
    38
    Is zo'n zwarte box niet snel beschadigd? Ik heb ze bij Babydump wel zien staan, maar ze zagen er zo gehavend uit. De houten boxen een stuk minder, daar kan geen lak af bladderen.
    Of is dit iets wat door het gebruik in de winkel komt en heb je daar zelf geen last van?

Share This Page