Mijn zoontje is 9 mnd en heeft witte vlekken / witte afscheiding op zijn voorhuidje... Zag dit gisteren avond ineens, (is niet van het niet goed wassen) en nu kijk ik net en is t nog erger geworden, lijkt ook pijn te doen bij hem, want mag het niet schoonmaken... Iemand dit wel is meegemaakt bij zijn kindje? ZO ja wat was het en wat is eraan gedaan? Moet ik maandag gewoon naar mijn eigen huisarts gaan of zal ik even de ha post bellen voor advies?! Wat denken jullie????
Zou een schimmeltje of ontsteking kunnen zijn. Als ik jou was zou ik naar de HAP gaan, als je zelf last heb van zo'n plek wil je ook het liefst zo snel mogelijk geholpen worden... Daarnaast kan een evt ontsteking alleen maar erger worden en moet zowiezo behandeld worden.
Bedankt! Heb idd gebeld en ben al geweest ook, de arts dacht een schimmel dus heeft een zalf gehad en die moet ik 2 keer per dag smeren...
Goed dat je hebt gebeld! Nu kan de zalf z'n werk doen, anders had je nog een dag moeten wachten en had je zoontje er nog langer last van. Beterschap!