Hoi mama,s Ons zoontje wordt 31 mei 1 jaar en we willen graag een driewieler met duwstang voor hem kopen maar er zijn zo veel verschillende dat we het niet meer weten. Dus graag jullie tips en ervaringen en waarom je juist of juist niet voor die ene driewieler bent gegaan. Ook foto,s van jullie kleintjes op hun driewieler zijn welkom Ben benieuwd
Ik ben ook op zoek... Twijfel nu tussen de kettler en de puky. Ik wil er in ieder geval een met luchtbandjes. Van een collega heb ik dat als tip gekregen. Zij hebben er een gekocht met plastic banden en die maken een heleboel lawaai. Je kunt elkaar dan bijna niet meer verstaan...
wij hebben de little tikes 3-in-1.. Wel met plastic bandjes, maar ik vind het best meevallen met t geluid hoor.. Tja het gaat wel iets harder als luchtbandjes, maar verder fijn fietjes.. Nu duwen we natuurlijk nog, straks kan hij er zelf mee fietsen als hij ouder is
Hier ook Little Tikes voor mijn dochter. Prima ding! Stuurt goed met 1 hand mee. En zij vindt het voetenplankje helemaal geweldig.
Wij hebben de little tikes en ik vind hem wel echt moeilijk te sturen. Ben de hele tijd aan het corrigeren. Gaat steeds naar li of re..
Hier ook de smart trike fresh blauw. Zoon vind het prachtig, hij zit liever hier in dan in de wandelwagen. Hij wijkt alleen soms een beetje af naar links/rechts, dat is minder, maar verder een heel leuk ding!
Wij hebben een Puky. Erg fijne banden, de trappers en het stuur zijn vast te zetten. Je kunt er ook een voetenplankje bij kopen zodat de beentjes niet zo bungelen als ze nog jong zijn. Hier ook wel last van een kleine afwijking naar links of rechts, zeker als ze straat wat afloopt. Dat komt omdat het stuurtje dan vaststaat en je met een duwstang gewoon niet zo goed kunt sturen. Hier een foto van onze oudste toen ze net 1 was.