welke driewieler met duwstang

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door dromer28, 15 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dromer28

dromer28 Actief lid

7 dec 2009
    383
    0
    16
    NULL
    best
    Hoi mama,s

Ons zoontje wordt 31 mei 1 jaar en we willen graag een driewieler met duwstang voor hem kopen maar er zijn zo veel verschillende dat we het niet meer weten.
    Dus graag jullie tips en ervaringen en waarom je juist of juist niet voor die ene driewieler bent gegaan. Ook foto,s van jullie kleintjes op hun driewieler zijn welkom
    Ben benieuwd

2. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Wij hebben de Smart Trike Safari Bear. Niet heel duidelijk, maar hierbij een pic.

3. Janneke00

Janneke00 Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.870
    2
    38
    Brabant
    Ik ben ook op zoek... Twijfel nu tussen de kettler en de puky.

Ik wil er in ieder geval een met luchtbandjes. Van een collega heb ik dat als tip gekregen. Zij hebben er een gekocht met plastic banden en die maken een heleboel lawaai. Je kunt elkaar dan bijna niet meer verstaan...

4. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    wij hebben de little tikes 3-in-1.. Wel met plastic bandjes, maar ik vind het best meevallen met t geluid hoor.. Tja het gaat wel iets harder als luchtbandjes, maar verder fijn fietjes.. Nu duwen we natuurlijk nog, straks kan hij er zelf mee fietsen als hij ouder is

5. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    dit is m, nu nog ff zonder zonnedakje.. die gaat er straks wel weer op

Bijgevoegde bestanden:

6. bubbetje

bubbetje Niet meer actief

Wij hebben ook een little tikes. Prima fietsje.. Maar die plastic bandjes maken wel veel herrie..

7. mamavanmara

mamavanmara Bekend lid

24 mrt 2011
    717
    0
    0
    Hier ook Little Tikes voor mijn dochter. Prima ding! Stuurt goed met 1 hand mee. En zij vindt het voetenplankje helemaal geweldig.

8. S0fietje

S0fietje Fanatiek lid

4 jul 2011
    2.225
    2
    0
    Wij hebben de little tikes en ik vind hem wel echt moeilijk te sturen. Ben de hele tijd aan het corrigeren. Gaat steeds naar li of re..

9. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
  10. Splendideve

25 jan 2012
    34
    0
    0
    Wij hebben de Smart Trike Fresh Blauw!

Bijgevoegde bestanden:

11. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
  12. Peetje83

Peetje83 Fanatiek lid

29 jun 2011
    4.059
    2.555
    113
    Limburg
    Hier ook de smart trike fresh blauw. Zoon vind het prachtig, hij zit liever hier in dan in de wandelwagen. Hij wijkt alleen soms een beetje af naar links/rechts, dat is minder, maar verder een heel leuk ding!

13. Emmarijn

Emmarijn Fanatiek lid

21 jun 2011
    2.548
    2
    0
    Wij hebben een Puky. Erg fijne banden, de trappers en het stuur zijn vast te zetten. Je kunt er ook een voetenplankje bij kopen zodat de beentjes niet zo bungelen als ze nog jong zijn. Hier ook wel last van een kleine afwijking naar links of rechts, zeker als ze straat wat afloopt. Dat komt omdat het stuurtje dan vaststaat en je met een duwstang gewoon niet zo goed kunt sturen.

Hier een foto van onze oudste toen ze net 1 was.

image.jpg

Deel Deze Pagina