Wanneer geven jullie de kinderen voor het laatst wat te drinken, b.v. voordat ze naar bed gaan. Ons dochter is 2 jaar en 8 maaden en drinkt s'avonds erg veel en moet dan ook veel plassen s'nachts
Haha heb ook al op je andere topic gereageert. Justin krijgt vrijwel nooit s avonds drinken (hij heeft s nacht nog wel een luier om) maar ben anders bang dat hij door gaat lekken, hij drinkt overdag genoeg en als laatste een 3 kwartier voor we gaan eten.
bij het avond eten voor het laatst..... Ze gaat tussen 7 en half 8 naar bed!..... Anders plast ze idd ook te veel!
We eten rond 18u, dan drinkt ze wat water. Soms daarna een klein beetje thee. En voor het slapen gaan (1930-20u) krijgt ze nog een fles melk. Daar drinkt ze tussen de 10-150 ml uit ... maar goed ... Mirre draagt nog een luier Ik zou je dochter na het eten niets meer geven, misschien een paar slokjes water voor het slapen gaan.
Ik zou dus mijn kind gewoon laten drinken, dan maar een luier aan. Mijn ouders dachten mij op die manier namelijk wel aan de thee te krijgen (wat ik dus nog steeds niet lust). Na 4 uur s'middags (want bij het eten mochten we ook niet drinken want dan eet je niet genoeg) kon ik alleen thee krijgen, wat ik dus niet luste Dus vanaf 16 uur tot de volgende morgen 8 uur kreeg ik geen drinken, daardoor ben ik zo getraind geraakt dat ik zelden of nooit een 'dorst' gevoel heb en gewoonweg vergeet te drinken. Meestal realiseer ik me tegen 16 uur dat ik de hele dag nog niet gedronken heb. Groetje sAnita
neem aan dat ie dan wel gewoon naar de wc gaat haha Het gaat toch om kindjes die nog luiers dragen? ik laat die van mij ook gewoon drinken als ze wil en meestal neemt ze tuitbeker mee met melk naar bed.
Over 5 jaar is Kylian 8 en dan hoop ik dat hij 's nachts wel naar de wc gaat als hij moet (desnoods een potje bij hem op de kamer). Maar goed aangezien hij nu nog geen enkele poging onderneemt om zindelijk te worden kan het best zijn dat ik over 5 jaar nog steeds luiers voor hem koop Maar aangezien ts het over 2 jaar en 8 maanden heeft heb ik aangenomen dat er in iedergeval 's nachts nog gewoon luiers aanwezig zijn om de billen. Groetje sAnita
meestal neemt ze tuitbeker mee met melk naar bed.[/QUOTE] ook als ze al tanden gepoetst heeft?? dat is toch slecht voor dr tandjes?