Onze dochter is bijna jarig en word 3 jaar! We vinden het zo moeilijk om te bedenken wat voor cadeaus. Wie heeft tips. Veel dingen heeft ze al en daarnaast grote dingen hebben we helaas geen ruimte voor. Ik ben niet van de hout ding zoals bijv. een wobbel Hierbij een kleine opsomming - keukentje met toebehoren - poppen met toebehoren - duplo - fiets - barbies - klei - tekenspullen - puzzels - boekjes - spelletjes - harde plastic diertjes - houten trein set Wat was bij jullie een succes op dit leeftijd?
Mijn dochter is dol op hutten bouwen met kleedjes, en verkleden: gekke hoedjes, brillen, jurkjes, tasjes, armbanden, enzovoorts. Neemt ook niet zoveel plek in beslag Verder krijgt ze dit jaar een poppenstoeltje voor op de fiets. Is een speeltentje/tafeltent misschien een idee? Kun je makkelijk opbergen.
Het is moeilijk he! Hier hetzelfde probleem hoor, mijn dochter wordt ook bijna 3 en heeft ook al zoveel speelgoed.. Een hoepel, stepje, strandbal, nieuw zwempak, nieuwe pyjama, nieuwe sokken, spelletje, dekbedovertrek, haarfrutsels, toegangskaartje kinderboerderij oid, voorleesboek, puzzel, knutselspullen/klei (dit gebruik je altijd wel weer op).
Hier kreeg ze een skelter (bergman buddy) Kleine dingetjes : Knutsel spullen/pakketten van ses of action. Kinder schaar Playmobil Kralen Spelletjes van haba
Mijn dochter kreeg een fiets. Je kunt ook een abonnement op de dierentuin, peutergym, indoor speeltuin oid vragen als je al zoveel speelgoed hebt.
We hebben een zoon maar met zijn derde verjaardag kreeg hij een mooie fiets met een mandje voor op om zijn spulletjes in te stoppen. Was een groot succes
Hier met de 3e verjaardag een glijbaan en een schommel groot succes. Verder wordt hier ook fanatiek geverfd (waterverf) en de garage is een grote hit.
Verkleedkleren of spullen die ze bij de Barbies kan gebruiken, je hebt verschillende barbiehuizen die redelijk klein in te klappen zijn en die je makkelijk mee kan nemen.
Sylvanian families ( zonder de kleine assecoires) Verf en glitter klei. Spelletjes ( kwartet, memory etc) Verkleedkleren Schoonmaak set (stofzuiger, bezem, mop met emmer etc) Schommel Stoepkrijt
Hier heeft ze een winkeltje gehad. Wij het winkeltjes en van de visite karretjes, kassa, spulletjes, weegschaal. Wordt iedere dag mee gespeeld. Neemt wel wat ruimte in maar een hebben het beperkt gehouden met alleen een toonbank.
Bedankt voor de reacties. Een fiets en glijbaan is er al. De meeste dingen die genoemd zijn hebben we al. Dat heb je als het de 2de is haha. Bedankt voor de ideeën. Ik ben gisteren toch nog geslaagd.
Dochter heeft o.a het volgende gekregen: Fiets Zand water tafel Playmobiel speelhuis Vt tech interactief boek. Klei Allemaal een hit.
water tafel step prentenboek van die veeg hulpjes voor in de tuin voor kinderen houten speelhuisje voor buiten