Is dat niet slecht voor de tanden? Tandarts adviseerde hier om geen pop up bekers te nemen omdat het slijtage aan de tanden schijnt te veroorzaken vandaar dat we voor een gewone schroefdop beker zijn gegaan.[/QUOTE] Een pop up beker is hard, die moet je echt met je tanden eruit trekken. Dat is bij de camelbak niet. Lijkt me niet slecht voor de tanden, Maar goed ik ben geen tandarts
Een pop up beker is hard, die moet je echt met je tanden eruit trekken. Dat is bij de camelbak niet. Lijkt me niet slecht voor de tanden, Maar goed ik ben geen tandarts [/QUOTE] Camelbak ken ik niet, ik bedoel de pop-up bekers die ik ook in het vorige bericht noemde.
Die moet je er ook niet uittrekken. Die schieten open als je een knopje indrukt. Zou de zuigbeweging slecht zijn? Deze moet wel op zijn kop. Je hoeft het dus niet omhoog te zuigen
Camelbak eddy kids Of Contigo gizmo flip auto spout Allebei goed schoon te maken, kunnen gewoon in de vaatwasser. Lekken niet. Super fijne bekers. Ook een flink formaat. Bij ons krijgt de oudste 1 zo’n beker mee voor het 10-uurtje en de lunch. En dan is dat wel genoeg. (Ze kunnen hier altijd nog een bekertje water drinken op school als er meer dorst is, bijv in de zomer)
Wij hebben bekers van Mepal, 2 met schroefdop en 3 pop up. Geen last van lekken. Verbaasd me ook ook het zoveel te lezen. Voor melk en thee gebruiken we een thermosfles.