Welke droger hebben jullie en hoe bevalt die?

Discussie in 'De lounge' gestart door mamavanjuul, 2 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boekenwormpje

Boekenwormpje Bekend lid

1 feb 2014
    903
    0
    0
    NULL
    NULL
    Consumentenbond raadt het ook af. Ze gaan lang mee, dat klopt. Maar dat betekend dan ook dat je heel lang een apparaat hebt staan wat al verouderd is, terwijl er dan ondertussen al veel zuinigere modellen uit zijn.

2. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Ik heb gisteren een de Whirlpool green 850 gekocht.

Wij hebben een droger met afvoer. Die doet het nog prima, al 7 jaar ofzo. Maar we zijn intussen verhuisd en de badkamer waar de droger moet staan, heeft geen raam. Een bakje met water werkt niet goed genoeg om het vocht tegen te houden. Dus de badkamer is inmiddels behoorlijk beschimmeld van het vocht.

Vandaar de knoop inmiddels toch maar doorgehakt en gekozen voor een warmtepompdroger. Geen afvoerslang en energiezuinig. Wél een investering van 568 euro (slik!) . Maar aangezien we de droger vaak gebruiken, denk ik dat we relatief snel het bedrag eruit hebben.

Deze droger is in 2013 als beste uit de tests gekomen (beste getest en beste koop in juli 2013 van de consumentenbond)

Whirlpool Green 850 - Green850 - Warmtepompdroger | Modern.nl

ik ben benieuwd... dinsdag wordt de droger bezorgd.

3. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.178
    10.719
    113
    Een Bosch Home Professional. Heerlijk ding. Past veel in, stil en zuinig, alleen maar pluizenfilter schoonmaken ondanks dat hij in een kleine dichte ruimte staat. Hiervoor trouwens een oude droger met zo'n afvoerbuis, stond op t balkon, deed trouw dienst :) ik geloof een bauknecht. maar die konden we in t nieuwe huis dus niet kwijt ivm de afvoer.

4. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Een Miele van ... 33 jaar oud :D!

Hij dateert van toen mijn ouders trouwden :).
    Hij moest daar een tijdje geleden weg en ik was hier toch al 2 jaar aan 't zeuren om een droger.

Hij werkt overigens nog perfect.

5. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Hm...binnen kort toch maar eens wat speciaal zaken afgaan...

6. mamsvan6

mamsvan6 Actief lid

14 jan 2014
    399
    0
    0
    NULL
    NULL
    bosch, warmtepompdroger
    gebruik hem alleen bij beddengoed en kookwas (ondergoed, handdoeken, washandjes enz)
    heb deze nu een jaar, bevalt heel goed.
    's zomers hang ik alle was gewoon buiten.

maar in de winter had ik nu niet genoeg plaats meer om te drogen.
    groetjes mamsvan6

Deel Deze Pagina