Groupon overnachting

Discussie in 'De lounge' gestart door Spoiled, 4 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spoiled

Spoiled Niet meer actief

Zie op de site van groupon een overnachting voor een hotel in Antwerpen. We willen graag nog even weg voordat de baby er is.

Nu is mijn vraag. Is groupon betrouwbaar? In de zin: zal t mogelijk zijn om een overnachting te reserveren of zal alles 'vol' zijn, zoals het soms voorkomt bij andere sites.

Hoop dat iemand me kan helpen.

2. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    wij hebben eens een bon van groupon gekregen , en hebben met die bon gewoon een weekendje weg geweest . hebben hem toen niet zelf besteld via internet maar gekregen. maar wij hadden 1 jaar tijd om naar dat hotel te gaan dus normaal moet er in dat jaar toch wel nog een plaatsje vrij zijn denk ik ;)

nog een tip : kijk ook eens op TRAVELBIRD ... vinden wij NOG beter. hebben we al dikwijls mee geboekt en ze doen altijd iets extra :) bv een 4 gangendiner erbij en dergelijke. echt ook de moeite om eens op te zoeken !!

veel plezier alvast !

3. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    het fijne aan travelbird is dat je de beschikbare data van dat hotel direct kan zien en ook direct het weekend naar u keuze kan boeken ;)

4. Spoiled

Spoiled Niet meer actief

Bedankt voor de tip! Ga er vanavond voor zitten.

5. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    Succes met je zoektocht :)

6. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    Groupon vind ik goed en betrouwbaar. Ik koop daar regelmatig iets van sauna ed. Wat babylove zegt idd travelbird is ook goed en je hebt ook hotelkamerveilingen.nl. daar kan je het evt net zo duur maken als je zelf wilt.

Deel Deze Pagina