ik heb een droger en wasmachine van AEG we hebben 7 jaar geleden een set gekocht. ik heb er nog nooit wat mee gehad. mijn man heeft in een witgoedzaak gewerkt. idd letten op de kilo's die hij aan kan de meeste wasmachines zijn nu wel 7 kilo dus wel handig als je dat ook in je droger kwijt kan. en wij hebben een condensdroger. en een wasmachine zonder koolborstels
Bestaat dat? Toen ik mijn wasmachine kocht kreeg ik de mededeling 1 uur tussen de wassen te laten zodat de koolborstels konden afkoelen. Maar met 2 kinderen en nachttarief, lukt dat tegenwoordig niet meer altijd in het weekend...
@nijntje1984, er zijn idd koolstofborstelloze wasmachines. Wij hebben er 1 van LG,echt een supermachine. Even ontopic. Wij hebben sinds kort een droger van Beko. Bij verschillende reviews kwam deze er goed uit ook wat betreft de prijs/kwaliteitsverhouding. Wilden eerst een warmtepompdroger maar denk niet dat wij de kosten eruit zullen halen. Is miss zuiniger wb energie maar drogen duurt ook langer. Op deze droger zit oa een kort programma van een half uur en voor de hoeveelheid die wij erin gooien is dat genoeg.