Hier geen droger, al 5 jaar niet zolang ik samenwoon. Ik mis er niks aan, oke soms als ik een dag heb overgeslagen en er ook nog ongelukjes zijn in bed van de kids kan ik door de bomen het bos even niet meer zien. Ook wel wat angstig omdat ik vaak berichten zie van woningbrand door wasdrogers. Maar wie weet ooit, dus ik lees mee.
Met warmtepompdrogers heb je dat gevaar dus niet meer omdat ze op een veel lagere temperatuur drogen Ik vond het trouwens echt niet te doen, 2 kids en geen droger. Heb de mijne zo’n 3 weken nu en wat een verademing!!
Ik denk er nu ook wel over na ivm kinderwens 3e kindje, maar in principe was ik elke dag een was en droog ik het aan rekken en lijnen met het raam open waardoor het de volgende dag weer droog is. Maar goed.. met nog meer was haha..
Ik heb blijkbaar geluk. Ik heb nog nooit problemen gehad met indisit. De wasmachine die ik als eerste had heb ik werkend verkocht na 10 jaar (was te klein). De wasmachine die ik daarna heb gekocht werkt prima. En als de vaatwasser het niet goed schoon krijgt dan heb ik hem veel te vol gepropt of dan moet ik even het putje legen/glans en zout bijvullen. Ovenschalen worden ook prima schoon.
Wij hebben een warmtepomp droger van AEG, 8kg. Ik ben er zo blij mee! Beddengoed is binnen 1,5 A 2 uur al droog, hopelijk merken we het dit jaar ook aan energiekosten.
Ik heb een warmtepompdroger van Beko, sinds dec vorig jaar. Ze schijnen zuiniger te zijn dan condensdrogers die ik tot vorig jaar steeds had. Maar...het nadeel van warmtepomp vind ik wel dat het een heel stuk langer duurt voor mijn was echt droog is. Het voordeel vind ik dan weer dat de ruimte waar hij staat niet meer vochtig en warm is. Dat was wel zo bij de condensdroger.
Hier een warmtepompdroger van Samsung. In een jaar tijd is de trommel 2x losgeschoten. Nu maakt hij weer een herrie dus ik verwacht t binnenkort weer. Het filter onderin is niet schoon te krijgen waardoor mijn was niet goed droogt. Enige positieve is de energie rekening die beduidend lager is.