Wie o wie weet de afmetingen van de lief! rolgordijnen? Ik weet dat er 3 of 4 breedtematen te krijgen waren (gezien bij karwei) maar weet zo niet meer wat die maten waren, en kan het serieus nergens online terugvinden
ik weet het zeker. Er is 1 collectie kun je zelf op maat laten maken. de collectie die er hangt zijn 0,90, 1,20, 1,50 en 1,80 zijn de maten precies. Wij hebben er namelijk helaas niks aan Onze raam is namelijk 2,65 en op maat laten maken zou dan 416 euro kosten vond ik een beetje te veel... Helaas voor ons dus
dankjewel meiden! ons raam is 145, dus zou die van 150 gaan, alleen moeten we het dan smaller maken het raam van mijn zoontje is ook 250, en dus echt te breed. dan zouden we 2 gordijnen moeten pakken en word iets teveel van het goede. edit: kwam nu het rolgordijnen boekje tegen 5 maten: 60-90-120-150-180 lief! behang en rolgordijnen boekje hoop dat deze motieven er nog ff inlijven tot we weten wat het word zag dat ze ook nu een nieuwe kussenlijn hebben en die vind ik echt oerlelijk. echt zo'n jaren 60 look, terwijl ik de vogeltjes en raket lijn superleuk vond!