Wij krijgen als het goed is in oktober een kindje erbij en het verschil is dan 16 maanden. Nu zoek ik een fijne wagen die voor beide kindjes fijn is en ook redelijk makkelijk in de auto mee kan! Wie heeft ervaring en wil me helpen? Welke had jij, wat vond je ervan (pluspunten en minpunten)?
X-adventure twinco Voordelen: Smal zodat je makkelijk door alle paden kunt Veel boodschappen ruimte Rijd ligt en soepel Plat op te klappen. Zitjes kunnen helemaal plat Nadelen: Ik heb er nooit nadelen van gehad.
Hier de Bugaboo Donkey! Voordelen: - rijdt heel soepel! - is ook als mono te gebruiken! - kindjes kunnen van je af en naar je toe (afzonderlijk van elkaar) - makkelijk inklapbaar! - grote boodschappenmand - smal dus ik kom makkelijk overal langs! Nadeel: - erg prijzig... Maar dit woog voor mij niet zwaar tegen de voordelen! Nog geen dag spijt van deze aankoop!!
Jane powertwin! 3 luchtbanden, rijdt superlicht, past in kleine auto's, kindjes kunnen er lang in. Makkelijk in te klappen. Betaalbaar, lang leve marktplaats! Maxi cosi kunnen er opgeklikt worden.