hoppediz via mp

Discussion in 'De babyuitzet' started by Lyso, Mar 3, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lyso

Lyso Fanatiek lid

Jul 3, 2009
    1,081
    2
    36
    Omdat ik toch wel graag rug wil dragen zonder dat mijn zoon er raar in ligt met zijn nek (vanmiddag in slaap gevallen in de marsupi :$ grensde aan kindermishandeling...;)) zat ik even op mp te kijken voor een draadoek. Ik zag dat hoppediz incidenteel voor een paar tientjes weg worden gedaan (1 E29 en een ander voor E40, maar die staat er al een maand, heb nu E20 geboden) Wat ik me afvroeg, kan dit een 'foute' hoppediz zijn? Even vanuit gaande dat het een betrouwbare verkoop is. Heeft hoppediz bv ook rekbare doeken? Of kan het niet anders dan dat het een geweven is?
    groetjes

2. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

Jan 11, 2012
    3,530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ze hebben ook rekbare doeken. Staat bijv een groene rekbare op mp, die zou ik voor rugdragen niet gebruiken.
    Geen foute doek maar niet zo geschikt voor gebruik bij een groter kindje of voor rugdragen.

3. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,068
    3,862
    113
    Mijn Hoppediz'je (wit met kaki, geen zomerdoek of rekbare doek, maar gewoon die standaard doek) gaat morgen ook in de verkoop, mag voor 35 Euro exlc. verz.k. weg, kleuren cremewit met kaki/zand. In nieuwstaat. Als je interesse hebt, stuur me maar een PB.

Share This Page