We zijn er uit. Er moet een duowagen komen. Mijn zoontje is 22 maanden als de baby komt. Hij loopt wel heel goed maar luisterd nog niet altijd even goed. ik heb een mooie wagen maar zie een plankje niet werken bij mijn ondernemende mannetje Maar tja, welke? Ik zie door de bomen het bos niet meer welke het moet gaan worden. Hopelijk kunnen jullie me helpen. Wensen: we kopen er eentje op mp. Budget tot 500 maar dan moet het echt een uitgebreide zijn. Liever rond de 350/450 Er moet een harde bak op zitten ( geen babynestje) want de bak wil ik in het begin ook binnen gebruiken. Kan er trouwens een maxicosi op de duowagens? En kunnen jullie makkelijk boodschapjes doen bij dee supermarkt? En wat is je ervaring bij de andere winkels? Ik ben benieuwd welke wagen jullie hebben en waarom..
Hoi hoy. Ik weet dat de easy walker duo wagen ook maxi cosi op kan. Of een bak en wandelinzet tegelijk. Wijzelf hebben eayswalker. maar geen duo. Die zouden we eerst wel kopen, omdat we 2ling zouden krijgen, maar helaas is eentje afgestoten. Tja vind de easywalker erg stevig. OOk de duo, die we wel getest hadden nog in de winkel. Makkelijk in te klappen etc Succes er mee En uiteraard gefeliciteerd en succes met de laatste loodjes
Misschien eens kijken voor de first wheels? Die is niet duur.. Wij krijgen de donkey maargoed das boven jullie budget.. Als ik jou was zou ik naar een babywinkel gaan en ze ff uitproberen, dan weet je welke zwaar is en welke fijn inklapt enz enz.. Succes!
Ik heb een Kees Tandem de luxe gekocht, heerlijk!! Hij duwt en stuurt goed, alleen houdt rekening ermee dat ie best groot is, en.. zwaar. 18 kilo met inklappen. Maar beide kids hebben genoeg ruimte. Als je gaat shoppen voor duowagen let dan op de beenruimte van je oudste, die van mij paste bijna nergens in vanwege zijn lange benen. Succes!
wij hebben de duowalker! super blij mee! loopt ZOOOO lekker!! (beter dan mijn enkele mutsy) De oudste is groot, maar past er nu nog steeds goed in! kan een mc op (let op de juiste adapters!) en een reiswieg! klapt nog redelijk in, al is het wel een lomp ding hoor.. haha ik kan makkelijk de winkels in, overal waar ik met de enkele wagen in kan! alleen past hij niet door onze voordeur, maar dat komt omdat die niet helemaal open kan.
Wij hadden de Graco Stadium duo al voor de jongens en daar hebben we nu een maxi cosi bij gekocht : Bekijk bijlage 187658 Mijn jongens zullen 27 maanden oud zijn wanneer de kleine er is.. Ik verwacht dat er één wel mee kan lopen, die luistert nu al best goed , en de ander niet ! Hopelijk gaat dat voor ons werken! haha! Overigens loopt de wagen echt heerlijk!
misschien een abc zoom. wij zitten hier ook aan te denken omdat emily 14 maanden is als de 2e geboren word. via duitsland is deze wagen echt goedkoop. er kan ook een maxi cosi en een harde bak op.
Wij hebben een EasyWalker. En ik ben er echt zoooooo blij mee. Wat een heerlijke wagen. Er zit een reiswieg op, je kunt er een mc op zetten als je wilt, grote boodschappenmand, rijdt soepel en is makkelijk met 1 hand door de supermarkt te manoeuvreren en hij vouwt voor een duowagen echt compact in. Echt een aanrader wat mij betreft. Oh, en wij hebben 'm op Marktplaats gekocht voor 250,--.
Spikkeltje, Dank je wel voor je info en felicitatie en suc6 wensen . Wat moeilijk om dan alsnog een enkele te moeten kopen. Wel goed te lezen dat je de easy walker fijn in gebruik vind. Wonderbaby, hoe gaaf de bugaboo ook is ver boven ons budget weet je het is maar voor een periode van ongeveer 1 jaar en dat vind ik zonde. Ik heb gekeken naar die First wheels en die is ook gaaf zeg! En ik zag een mooie aanbieding waardoor je voor 430,- een nieuwe hebt. Moet ik alleen de adapters voor de maxi-cosi los kopen en de voetenzakken. Juffie, vind de prijs heel mooi. Maat qua uitstraling vind ik ze niet zo mooi.. Bedankt voor het delen van je info. Talia, wordt helemaal enthousiast van jou berichtje, haha! Ik ga is even kijken op mp wat hij kost en of er eentje in de buurt wordt aangeboden. Ook kijk ik even voor die first wheels en de urban jungle. Die zag ik ook op internet voor ij komen. Graag nog meer ervaringen?
Leiliana, em anders kun je de kleine boefjes nog afwisselen . Gaat het verder allemaal goed met je? Alweer 17 weken.. Gaat snel joh! Jen, ik vind de abc zoom er altijd zo groot en hoog uitzien. Maar ik zal wel even zoeken op internet. Bedankt voor de tip om hem dan eventueel in duitsland te kopen. Kan soms veel schelen hè? Mermaid, ook al zo positief over de easywalker! Van welk jaar heb jij hem? Kan ik een beetje de prijs in schatten op mp. Ik moet zeggen dat ik het ook een hele mooie wagen vind. ( ook niet onbelangrijk )
@ Luna: Houd er rekening mee dat de zitjes van de Firstwheels vrij smal zijn. Smaller dan van bijv. de Easywalker. Dat komt omdat je de zitjes van de Firstwheels ook naar je toe kan zetten. De zitjes zijn dus los van het frame, itt de zitjes van de Easywalker, die zitten vast aan het frame en op die manier wordt dus de volledige breedte van het frame benut. Het scheelt misschien maar een paar centimeter, maar zitjes van duowagens zijn al smaller en dan is nog een paar centimeter smaller best veel...
Uhm...geen idee eigenlijk van welk jaar die van ons is. We hadden wel een mazzeltje denk ik, want meestal staan ze te koop voor iets van tussen de 400,-- en 500,--, maar deze mensen wilden ervan af, dus was ie maar 250,--. Ik heb wel echt een tijd Marktplaats goed in de gaten gehouden en zodra ik deze zag gelijk gereageerd.
Ja, gaat hard he? Veel sneller als de eerste keer lijkt wel! Inderdaad, afwisselen kan ook nog! Of een keer de maxi cosi niet meenemen en dan de baby in een draagdoek doen! Misschien is dat een optie? Verder gaat alles lekker! Ben eindelijk niet meer misselijk, scheelt al een hoop! Succes met uitzoeken! Vond het ook zo lastig bij de jongens!
Mermaid, oja daar heb je gelijk in met die first wheels. Mijn zoontje is vrij groot dus dan is een klein beetje extra ruimte wel fijn. Kun je de easywalker wel afwisselend van elkaar helemaal plat leggen trouwens? Jeetje dan had je echt een mazzeltje ja. We gaan vanaf nu neuzen en zodra ik een mooie in de buurt zie dan ben ik er als de kippen bij Staan er op het moment niet zo veel op. Leliana, oh wat fijn zeg dat je niet meer zo misselijk bent. Ik vind de tijd ook veel en veel harder gaan. Ben gewoon alweer 30 weken geweest
@ts, firstwheels was hier al te klein toen de oudste nog geen 2 was. Bij de nieuwe modellen van duowalker heb je 2 zonnekappen, ook wel fijn. (ipv 1 grote) wij hebben er 350 voor betaald: knalroze! nieuwstaat! reiswieg, 2 zitjes, regenhoes, beugel, mc adapters en mc. was de kleur die ik per se wilde en heb er geen moment spijt van. alleen is 1 wiel "stuk", die kan niet meer op de vaste stand, maar daar heb ik geen last van. Ik gebruik de duowagen nu bijna niet meer, je zoekt zeker geen roze?
Klopt ja dat de firstwheels wel wat smal is.. Maar wat je zegt voor een jaar, daarom wilde ik persee de donkey zodat ik 'm ook als enkele kan doen en hem dus zeker nog 3 jaar gebruik
Wij hebben de baby jogger city select En zijn er echt helemaal blij mee.. Hier 23 maanden er tussen Had ook even zitten kijken naar de donkey , maar die ziet er ook top uit!!!
Wij hebben via marktplaats de urban jungle gekocht, met harde bak en regenhoes. Hij is nog niet in gebruik maar wel ff getest natuurlijk en vind hem heerlijk licht rijden en wat ik ook ideaal vind is dat de zitjes helemaal plat kunnen dus de baby mocht die al snel uit de bak groeien dan kan die dus ook al snel in de wandelwagen. Zit ruimte is ruim voldoende deze wagen kun je nog lang door gebruiken. Wij hebben hem voor 280,- gekocht uit 2008.
Wij hebben de phil & teds. Ik vind hem ideaal. Onze jongens schelen 20 maanden. Wij hadden eerst ook naast elkaar, maar dat beviel toch minder. Hij was ons in huis als we hem niet gebruikten een giga sta in de weg. Het grote voordeel van de P&T is dat ie niks breder of langer is dan een gewone kinderwagen, je hem ook enkel kan gebruiken.