Welke duowagen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Flutterby, 2 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Is een draagdoek geen idee?

2. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk

Lijkt op phil&teds promenade!
    Die hebben wij hier. Rijdt heerlijk en ook als mono te gebruiken als onze oudste noet meer in de wagen wil!

3. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

Tip: marktplaats. Hebben wij onze abc zoom ook vandaan. Ga geen €1000 neertellen voor een duowagen die misschien een jaar gebruikt wordt.

Ik vindt de abc zoom een fijne wagen. Kan er makkelijk mee door Kruidvat, zeeman, wibra. Stuurt licht. Tip van babydump medewerker: jongste kind voorop. Het zwaarste kind komt dan op de achterassen wat de wagen nog lichter maakt. Maar op zich, als oudste op de voorassen zit is ie nog niet zwaar.

De duowagen kan zelfs in mijn Fiat panda. Wielen er allemaal af. Onderstel en wieltjes in achterbak. Zitje kan achter voorstoelen en kleinste vervoer ik in maxi cosi op de wagen (zijn adapters voor €20,00 geloof ik). Bij langere stukken neem ik de auto van mijn vriend mee zodat reiswieg ook mee kan. Of ik neem eigen auto mee en neem oudste mee in de buggy en de jongste in de draagdoek.

4. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

Heb via mp een duo tandem buggy aangeschaft. is wat compacter dan een duo tandemkinderwagen...Heb hem van de week getest en is fijn om er achter te lopen.. Alleen sturen is wel lastiger, je moet de bochten ruim nemen.(kids river) Baby kan liggen in een babynestje. Hebben deze alleen omdat ik dan met beide kids op pad kan.. aik loop liever achter me easywalker...dus gaan we samen dan gaat baby in de kinderwagen en zoon in de buggy...

Wilde eerst gewoon naast elkaar. Maar dan kan ik hier geen enkele winkel meer in. Hier word alles zo vol gestampt in de gangpaden..dat ik soms met me zoontje alleen die winkesl al vemijd...terwijl hij nog in de gewone kinderwagen zit..

5. marionneke1984

marionneke1984 Actief lid

5 jul 2009
    212
    6
    18
    Vrouw
    ik heb een topmark duo wagen acht elkaar. onze kids scheelde toen nummer 2 geboren werd 17 mnd.
    Ik vind hem fijn. kunt overal door en rijdt soepel. ik rij er elke mee op en neer naar de winkels.
    Hij is niet gemaakt om door de bossen te gaan rijden.
    hij kost rond de 200 euro.
    succes met zoeken!

6. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Wij hebben de abc duo zoom gehad. Echt ideaal. Hij ging met gemak achter in de auto en Lianna kon zelfs nog tussen de 2 zitjes in zitten (gedeeltelijk in de bak dus) als ze moe was van het lopen. Als ik nu opnieuw een duowagen zou moeten kopen, werd het weer die.

Deel Deze Pagina