Welke duowagen?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Elsa86, 11 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Little man

Little man Bekend lid

29 jun 2015
    597
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben een Opel Corsa. En nu met drie stoeltjes, de wagen zonder wielen en de twee reiswiegen ingeklapt past het net allemaal.

2. 4dogs82

4dogs82 Fanatiek lid

3 sep 2012
    2.314
    0
    36
    Een mooi huis
    Ik heb zelf een kleine Fiat Punto (2000 of 1999?) en daar past mijn Bugaboo Donkey gewoon achter in :D op de zijkant, buggy stoeltje schuif ik er daarna bij tussen en dat past allemaal prima, ook als hij straks in de breedste stand staat past het nog. Misschien is een Punto hoger dan een Corsa?
    Ik koop straks wel een nieuwe(re) auto, maar dat is omdat dit een 3deurs is ;)

Ik heb een showmodel Bugaboo Donkey gekocht en ben er super blij mee! Hiervoor had ik een goedkopere kinderwagen, en deze Donkey rijd zoooveel fijner :) Daar ga je geen spijt van krijgen ;) en wat al gezegd werd, je kan hem ook prima door verkopen, ik zie 2e hands duurdere voorbij komen dan mijn (zo goed als nieuwe) showmodel ;)

3. Little man

Little man Bekend lid

29 jun 2015
    597
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hij past er wel rechtop in met de wielen maar dan past de reiswieg er niet meer bij achterin. en er kan maar een reiswieg achter de stoelen staan.

4. 4dogs82

4dogs82 Fanatiek lid

3 sep 2012
    2.314
    0
    36
    Een mooi huis
    Dat snap ik, maar TS heeft geen 2 reiswiegen meer nodig en de buggyzitjes/meerijdplankje nemen minder ruimte in beslag :)

5. Elsa86

Elsa86 VIP lid

30 jun 2014
    6.570
    3.507
    113
    Wij hebben een BMW 320D Touring (is station) en ik zelf heb een Ford Focus station.

Ik ben vanmiddag bij de baby-dump geweest en weet niet zeker of hij in de duo-stand in de auto past, maar in de mono-stand zeker wel. Onze ABC past ook bijna niet in de BMW (moet helemaal op elkaar gestapeld worden). In de ford kan ik het naast elkaar zetten. De Bugaboo past wel in duo-stand in de ford.

Ik heb hem in ieder geval besteld in de rode kleur (komt midden december binnen).

6. Klavrtje4

Klavrtje4 Bekend lid

15 mrt 2016
    756
    1
    0

Ik heb zelf een Cameleon, maar misschien een tip: je kunt uit de wieg op de twee kopse kanten uit een insteekvakje een plastic staafje halen, en dan vouwt de wieg helemaal plat. Dan past de wieg helemaal plat tussen het onderstel. En dag is echt 2 seconden werk om in of uit te klappen.

7. Little man

Little man Bekend lid

29 jun 2015
    597
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb nu de abc zoom en de reiswiegen zijn nu ingeklapt zoals z uit de doos komen. dit is niet helemaal de bedoeling maar anders past het niet.

8. Elmyra

Elmyra Niet meer actief

Wij hebben de Donkey! En ik ben er echt heel blij mee. Nu kan ik mijn beide dames naast elkaar vervoeren of alleen de jongste en de oudste op het meerijdplankje en straks gaan de baby en mijn jongste dochter erin en de oudste op het plankje. Ideaal en alles op dezelfde hoogte.

Wij hadden eerst een duowagen waarbij 1 kind boven en 1 kind onder zit. Dat is echt een miskoop geweest hier. Funest voor je rug. Donkey echt zijn geld waard en 2e hands ook prima te krijgen. Bovendien kan je ze goed weer verkopen. Ze zijn waardevast.

9. itakepictures

itakepictures Niet meer actief

Fijn om te lezen dat de donkey z'n flinke prijskaartje dus waard is :) Ik overweeg m ook aan te schaffen ivm leeftijdsverschil 16 maanden straks, heb meerdere duowagens 'getest' maar de donkey vind ik wel verreweg het meest compleet

10. Swinty

Swinty Actief lid

3 dec 2015
    138
    1
    18
    NULL
    NULL
    Heb je wel gekekenof de oudste ergoed in past? Ik lees in meerdere reviews dat het zitje an de kleine kant is met name kwa hoogte en velen zeggen dat hij mar tot iets van 2,5 jaar te gebruiken is en en enkeling met een lang kind dat de kleine met 2 jaar al niet meer goed pastte. Angezien je oudste tegen de tijd dat de wagen komt al bijna twee is, heb je mogelijk maar beperkt plezier van? Tenzij je idd die 3de gaat krijgen.

11. jongmama

jongmama Fanatiek lid

1 jun 2008
    1.476
    0
    36
    Ik vond het altijd zo zielig een phil en teds waarbij het kindje achterin niet kan zien. Eerst de Koelstra twin geprobeerd wat een PIEP ding zeg. Veel te breed! toen viel voor mij de bugaboo duo ook al af. Toen ook een abc zoom gekocht. Veel te lang dat ding. Kon niet eens in een lift met dat mega ding. Toen toch maar de phil en teds gekocht.Wauw! had ik veel eerder moeten doen. Loopt ontzettend licht. en is erg wendbaar. Je kunt hem ook als enkele of als duo wagen gebruiken. Voor ons uiteindelijk de meest fijne wagen.

12. Elsa86

Elsa86 VIP lid

30 jun 2014
    6.570
    3.507
    113
    Onze oudste is niet heel lang voor haar leeftijd en ook niet heel breed, dus denk dat dat nog wel even past. Maar we hopen dus nog wel een 3e te krijgen.

13. sophia89

sophia89 Fanatiek lid

27 jul 2012
    1.574
    291
    83
    Vrouw
    Fijn topic dit! Zwanger van een tweeling en vond de keuze in wagens mega teleurstellend. Gelukkig zou ik met een eenling denk ik ook voor de Bugaboo hebben gekozen maar weet nu helemaal zeker dat dit de wagen is die ik wil😊

Deel Deze Pagina