Help... Ik ga vandaag even de stad in want intertoys en bart smit hebben duplo te koop met 33 procent korting! Nu wil ik voor sinterklaas hem een doos eerste duplo geven. Ik heb online gekeken, maar wat een keus hebben ze al. Het is dan vanaf anderhalf jaar, maar ik geloof dat ze er wel iets eerder mee kunnen spelen. Met zijn verjaardag (29 december) ga ik van familie ook nog wat duplo vragen. Maar nu mijn vraag. Welke duplo doos moet ik kopen voor mijn zoon van dan bijna 1 jaar? Hieronder de mogelijkheden waar ik over twijfel: Bart Smit - Lego Duplo basisdoos 60 stenen 5622 Gewoon 60 basisstenen om te leren bouwen. Voordelen: veel bouwstenen, makkelijk mee te leren en om te gooien. Kan bijna niet kapot. Super goedkoop! Nadelelen: alleen bouwstenen, geen auto's en weinig andere mogelijkheden, niet echt makkelijk op te ruimen. Bart Smit - Lego Duplo Fun with Bricks 4627 Super leuke doos met 85 bouwstenen Voordelen: zit in een handige doos waar je alles elke keer makkelijk in kan opruimen (of koop je als je heel veel hebt gewoon een grote bak van de ikea), met voorbeeldboekje en gezichtjes. Nadelen: geen auto's, alleen maar blokken en lijkt al voor wat oudere kinderen Bart Smit - Lego Duplo mijn allereerste bouwset 4631 Voordelen: het heet mijn eerste bouwpakket dus het zou echt bedoeld zijn voor de alle kleinste. met kaarten om mee te leren bouwen en auto's. Nadelen: maar heel weinig echte stenen om mee te bouwen en veel kleine onderdelen wat hij vast erg veel op gaat kwijlen Welke zouden jullie halen? Wat is de juiste doos voor sinterklaas? En wat kan ik het beste erbij vragen aan familie? De rest is allemaal vanaf 2 jaar? Ik zag wel een leuke zoals deze, maar is hij daar dan als hij 1 is ook niet te klein voor om te vragen voor zijn verjaardag? Bart Smit - Lego Duplo autotransport met 2 auto's 5684 Welke lego experts kunnen het mij vertellen? Alvast bedankt!!
Mijn zoon speelt nog steeds met de duplo, hij is nu 4. Wij hebben gewoon de basissets gekocht, zodat hij een hoop stenen had om mee te bouwen. Erna hebben we toen hij fan werd van Toy Story daar wat duplo van gekocht. Ik zou kijken waar de interesses van je kindje liggen en daar op inspelen. Dus als hij houd van dieren kun je de duplo met dierentuin nemen of houd hij van circus, kies je voor het circus. Houd hij van treinen, kijk je voor duplo met treinen.
Ik zou op de leeftijd voor losse blokjes gaan en 60 lijkt misschien veel maar zo'n Doosje stelt weinig voor.
Iets met dieren en poppetjes zou ik kiezen...Mijn dochtertje speelde op die leeftijd nog niet met de blokjes maar juist veel met de poppetjes en dieren.
Ik heb die actie ook gezien en ToysXL heeft een vergelijkbare (3=2, maar dan wel het goedkoopste gratis). Ik ben voor mijn zoontje uitbreidingen aan het zoeken. Ik zou voor die 2e gaan: alleen blokken doen ze nog niet zo veel mee. Die poppetjes en andere accessoires vinden ze erg leuk. Of anders deze bij intertoys: 4629 Duplo Box 150 Stuks 588984. die transportauto hebben wij ook en die is heel erg in trek!
Ik heb nu die doos met 60 losse stenen en een doosje met een paar boerderijdieren.. Ik kijk straks eerst wel of ze er uberhaupt mee speelt voordat ik het uit ga breiden
Of is dit dan beter? Hij is wel gelijk een heel stuk duurder (vanaf donderdag 29.95) 4629 Duplo Box 150 Stuks 588984 Maar daar staat op vanaf 2 jaar en hij is dan nog niet eens 1.. Of moet ik gewoon heel de duplo nog even vergeten?
Mijn dochter heeft de complete stadsdierentuin en de boerderij. Zij (bijna 3) speelt er graag mee. Mijn zoontje van 10 maanden speelt gewoon met haar mee, wel op zijn manier natuurlijk. Maar vindt het al het einde om bijvoorbeeld torentjes om te gooien
Ik denk niet dat je wat dat betreft een miskoop kan doen hoor, en een doos voor iets oudere kindjes zal hij nu ook al leuk vinden! (Gewoon de wat kleinere dingetjes apart houden.)
Wij hebben deze (handige box) en de boerderij Google Afbeeldingen resultaat voor http://media.intertoys.nl/Images/Generic/Products/Article/586278_web.jpg
Haha ja daar kwam ik ook achter vanmiddag de dierentuin maar op gehaald was nog 54 nu dat zijn de betere prijzen