Trots op mijn grote kleine ventje

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Lineke81, Oct 20, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lineke81

Lineke81 Lid

Nov 24, 2011
    73
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ik ben toch zo ontzettend trots op mijn kleine ventje :D.

Mijn oma (zijn overgrootoma ook wel "ouwe oma" genoemd) was jarig. En dan gaan we altijd met de hele familie uitgebreid uit eten. Dit jaar was Rowan er ook bij en ik had er een hard hoofd in dat hij het vol zou houden in het restaurant aangezien hij nooit langer dan een minuutje stil kan blijven zitten ;).

We waren er om 16 uur en gingen om 19:30 weer weg. Hij heeft niet gehuild, gejengeld etc. Heerlijk met elke gang mee zitten knabbelen. Met iedereen zitten kletsen, af en toe een rondje met iemand door het restaurant maar voornamelijk gezellig in zijn kinderstoel aan tafel gezeten.

Hij is 14 maanden en ik vind het zo knap van hem. Ik heb zijn papa al gewaarschuwd, mama mag weer lekker vaak mee uit eten worden genomen ;).

Dat wilde ik ff kwijt!

Liefs Lien

2. Zuske

Zuske Actief lid

Apr 7, 2011
    104
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh, wat heerlijk moet dat zijn! Terecht dat je trots bent!
    Het was voor iedereen dus een heerlijke dag...:)

3. Justy

Justy Fanatiek lid

Jul 12, 2011
    3,548
    0
    0
    Ik zoek de "vind ik leuk" knop!

4. Piekelotje

Piekelotje Actief lid

Jan 6, 2012
    179
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat super goed!
    Ik blijf het ook maar proberen......;) dit geeft hoop....

5. Sabrine1984

Sabrine1984 Niet meer actief

Dat is inderdaad heel knap van je kleine mannetje! Terecht dat je trots bent!

6. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

Super knap!!Heerlijk he;).

Hier ook eentje. Kan lekker bij je zitten aan tafel. Neem tegenwoordig wat kleur dingen mee en wat auto's. Maar zonder vermaakt hij zich nog ook steeds.

We gaan wel naar een restaurant wat ook geschikt is voor kids. Daar kijken we naar. Personeel is ook erg leuk met onze zoon. Laatst mocht hij samen met de ober, ijsje maken.. oke was daar nog beetje te klein voor, maar met hulp van papa. Wel erg leuk!!

7. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

Jul 23, 2012
    3,499
    0
    36
    Wat fijn !

8. Nova81

Nova81 VIP lid

Nov 18, 2009
    5,879
    1
    36
    Heerlijk he!
    Hier ook zo'n dametje wat gezellig mee uit eten gaat en dan overal lekker van mee eet.... Hebben we ook van kleins af aan regelmatig gedaan, dus ze weet niet beter!
    Niet dat we nou wekelijks uit eten gaan en als we gaan is het meestal 's middags of vroeg in de avond en meestal naar een 'kindvriendelijk' restaurant, maar het principe is hetzelfde natuurlijk!!!

Lekker van genieten en inderdaad goede hint voor papa!;)

9. susy26

susy26 Niet meer actief

heerlijk is dat he.. hier is het vaak na 5/10 min uit uit...ahhh haha

Share This Page