Welke Duplo trein is het leukst voor 2-jarige?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door EdN, 19 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.824
    3.611
    113
    Man en ik komen er niet uit ;)

Welke zouden jullie kopen voor een 2-jarige?

Deze:
    bol.com | LEGO Duplo Trein voordeelbundel: Mijn Eerste Treinset 10507 + Trein Accessoires...

Die wilde ik gaan kopen, omdat het me een leuk simpel setje lijkt, waar de kleine man nu al zelf goed mee kan spelen en bouwen, en leuk alvast inclusief een setje extra rails e.d.

of deze:
    Bart Smit - LEGO Duplo Luxe treinset 10508

Man vindt dat als de veel luxere uitvoering zo weinig duurder is, we natuurlijk die moeten nemen. Maar is die ook al gelijk leuk voor de hele jonge duplo-fans? Het ziet er zo ingewikkeld uit. Lijkt mij meer iets om over een half jaartje of zo eens als aanvulling te geven. En zit hier ook lekker veel rails bij, of is zo'n aanvulsetje dan ook nog steeds een must?

Ik ga me aansluiten bij wat de meerderheid hier zegt, dus: welke zou jij kopen? Of welke heb je en raad je aan?

2. yoghurt

yoghurt Bekend lid

31 jan 2011
    513
    58
    28
    Brabant
    Wij hebben ook zitten twijfelen maar wij hebben de luxe versie gekocht. Omdat die nu veel goedkoper is als normaal en je er toch ook veel meer mee kunt.
    Anders ga je straks toch weer extra rails enzo erbij kopen.

3. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.824
    3.611
    113
    En kan je kindje er al leuk mee spelen?

4. chantal1985

chantal1985 Niet meer actief

Wij hebben beiden gekocht, haha. Althans, van ons krijgt ze de Luxe, en van oma de Eerste treinset. En dan had ze voor d'r 2e verjaardag al de 'oude' basisset gehad. Dat wordt een woonkamer vol rails & treinen, haha.

Ik zou persoonlijk beginnen met de 'Mijn eerste treinset', omdat je nog niet weet of je kleine het wel leuk vindt... Maar de Luxe set heeft wel meer mogelijkheden en is momenteel flink afgeprijsd... Lastig!

5. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Wij hebben de luxe daar kan je ook een simpel spoor van maken hoor, je hoeft niet de hele set direct gebruiken en je kan ook met gewone duplo er iets omheen bouwen ;)

6. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.026
    3.840
    113
    Vrouw
    Thuis
    Ik zou de luxe versie kopen en de onderdelen waar je 2-jarige nog niet aan toe is nog even apart leggen. Dan geef je er af en toe een nieuw onderdeel bij en is je 2-jarige daar iedere keer weer blij mee.

7. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    luxe set!! Elise maakt echt al een paar maand hele lange parcoursen met haar houten ikea rails, ze krijgt dus de duplo treinset voor sinterklaas! Wij hebben sowieso veel duplo

8. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.824
    3.611
    113
    Oké, ik heb toch maar de luxe set besteld. Man ook weer blij.

9. Minki

Minki Actief lid

29 sep 2012
    220
    0
    0
    N-H
    Tip: op marktplaats is veel rails te vinden! Heb zelf 1 set nieuw en rails en bruggen, wissels ed via MP. Even in de wasmachine/in bad en als nieuw!

10. Lara1985

Lara1985 Bekend lid

24 feb 2013
    803
    0
    0
    Zuiden van Nederland
    Hier net zo! Grappig!

11. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Ik moet zeggen dat die luxe set mij ook wel een geschikt sintcadeau lijkt voor mijn dochter. Ze is een echt meisje, maar kranen en treinen vindt ze ook altijd interessant om naar te kijken. Wat denken jullie? Ook geschikt voor zo'n meisje?

12. chantal1985

Waarom niet? Mijn dochter krijgt 'm wel, iig. ;)

13. chantal1985

Haha, toeval! :D

Deel Deze Pagina