Zoon wordt binnenkort twee jaar. Hij s dol op duplo en auto's, treinen, vliegtuigen etc. Hij heeft enkel een startset van duplo, blokjes, verder niks. We denken erover hem de duplo trein te geven, stevig en horde dat trein ook rijdt. Ik zie alleen door De bomen het bos niet meer. In winkel zag ik enkel een luxe set van 99,95. Maar volgens mij is er ook een simpelere versie.. Wat Raden jullie aan? Wil geen tweedehandse via mp voor zijn verj geven..
ik zou gewoon de beginnersset geven. deze: 5608 Duplo trein beginset Kun je altijd nog uitbreiden als hij het leuk blijkt te vinden. Je kunt ook een losse brug en extra rails kopen. Mijn bijna 2-jarige bouwt hele kunstwerken van duplo, maar de treinrails leggen vindt hij moeilijk en ze gaan ook snel weer uit elkaar als hij iets te wild doet.
M'n zoontje heeft en krijgt gewoon div dingen van duplo En een houten trein baan .. Makkelijk leggen en is iets waar ie apart mee Kan spelen Ik vind t een behoorlijk bedrag voor iets waar ze maar kort mee spelen..persoonlijk
Ok jij zegt dus de beginnersset. Ben je dan met extra rails en brug niet duurder uit? Wat vinden anderen?
kun je ook 2de hands op mp voor een leuk prijsje scoren. Of het zijn mooie sint en verjardagscadeautjes. Hier spelen ze al met duplo vanaf 1 jr. (daarvoor ook al met de diertjes of een paar blokjes). En nu met ruim 4,5 speelt ze er nog steeds mee. Buurjongen van 6 speelt er ook nog graag mee. Dus ik vind het niet duur.
Wij hebben wel gelijk de DeLuxe set gekocht. En het is een waar succes hier! Beide jongens spelen er inmiddels regelmatig mee. Wij leggen de rails trouwens verhoogd neer en onder elke verbinding doen we een duploblokje. Blijven ze veel beter aan elkaar zitten. En hier wordt er door onze oudste inmiddels al zo'n 2 jaar gespeeld met Duplo en dat blijft er denk ik ook nog wel even in. Helemaal ook omdat z'n jongere broertje er ook graag mee speelt. Dus wij vonden het z'n geld wel waar (en zoonlief denk ik ook wel....)
Ik heb hier ook een duplo trein en ik vind zo'n starters set wel erg klein hoor. Dus ik zou ook gaan voor de grote versie (als je portomonee dat aankan en ander geld vragen en hem met z'n alle kopen. groetjes kim
Dank voor het meedenken.. 80 euro is tot nu toe het goedkoopst.. We hebben nog een paar weekjes dus wie weet..
Heb voor mijn zoontje zijn tweede verjaardag gisteren ook de luxe trein set besteld op amazon.fr voor 85 euro Lego - 5609 - Jeu de construction - DUPLO LEGOVille - Mon coffret train de luxe: Amazon.fr: Jeux et Jouets Geen verzendkosten.