Zoals de titel al zegt. Onze dochter gaat heel goed met de zindelijkheidstraining maar plast iedere keer over de wc bril heen. Op de brilverkleiner wilt ze niet meer maar daarbij gebeurde het ook of ze plaste tussen de verkleiner en de bril door. Het is allemaal wel grappig maar ook vervelend omdat ze steeds stopt met plassen als het gebeurt.
dan zit ze niet ver genoeg met d`r billen naar beneden, ze moet haar bekken kantelen. hier deed dochter het toen ook, maar het was snel over toen ze beter ging zitten.
Iets verder naar achter laten zitten, of iets voorover laten buigen terwijl ze zit, bekken kantelen zeg maar. Mijn dochter heeft de neiging om te ver achterover te gaan zitten, en dan komt het ook over de rand heen. Nu gaan we vaak samen naar de wc, zij op het potje, en dan kan ik haar meteen corrigeren.
Idd wat hierboven gezegd is. DL heeft het ook een tijdje gedaan, plaste toen ook soms over haar broek heen, pff! Maar toen zag ik ineens waar het mis ging, en als ik het nu zie zeg ik naar beneden plassen en dan gaat het prima.
misschien houd ze haar benen ook wel te dicht tegen elkaar...dat deed mijn nichtje ook. dan plaste ze en liep het tussen haar beentjes ipv in de wc.
Ik heb het hier gehad op het potje, nu moet ze van mij haar beentje bij elkaar houden en dan gaat het goed, haha..
Als ze haar beentjes op een krukje kan zetten, werkt ook. Dan komen de knietjes automatisch al omhoog en kantelt ze verder naar achteren. Het krukje moet dan overigens wel hoog genoeg zijn, niet alleen een opstapje om op de wc te komen...