We willen voor onze dochter graag de Duplo trein kopen, ze is 2 jaar en 2mnd momenteel. Ik twijfel tussen 'Mijn eerste treinset' of de 'Luxe treinset'. Is de accessoire-set met extra rails een must?
Ik heb de elektrische. Geen idee welke dat is. Hij vind alleen de zelfrijdende trein leuk. De accessoires boeit hem niet🙈
Wij hebben de luxe treinset met extra rails setje erbij. Maar zit er overna te denken om er nog een extra rails set bij te halen kunnen ze echt alle kanten op bouwen.
Wij hebben de eerste trein set omdat je die zelf kan duwen. Bij de luxe kan dat niet en maak je het stuk.Moet wel zeggen dat ik gek is op bouwen. Met Sinterklaas heeft hij zijn eerste treinset gehad en na een paar maanden een extra set omdat we eerst keken of hij er wat mee deed.
Bij ons was de electrische trein geen succes. Doodsbang voor dat ding, Haha! Hij duwt liever zelf. Dus ik zou even kijken wat jouw kind leuk vind!
Wij hebben deze. Onze zoon is helemaal verzot op zijn duplo trein. Hij vind de elektrische ook heel leuk (bij vrienden) maar ik vind dit wel leuker. Lekker duwen! We hebben er wel wat extra railsen bij gekocht.
Wij hebben beide sets inmiddels. Onze oudste heeft de luxe set op zijn tweede verjaardag gekregen en was een superhit! De jongste heeft de eerste treinset voor zijn tweede verjaardag gehad. Daarnaast hebben ze samen van de sint afgelopen jaar nog een set met rails gekregen. Nu dus heel veel spoor en twee elektrische treinen. Vooral de oudste (nu 4,5 jaar) begint nu meer met de accessoires te spelen, auto's die door de slagboom moeten, er moeten dingen uit de wagons getakeld worden etc. Dat is pas echt vanaf het laatste half jaar. Voor nu dus misschien niet direct heel erg nodig, maar voor later vind ik het wel erg leuk. En de extra rails is wel handig, anders kun je niet direct een heel groot spoor maken en blijf je beperkt in hoe je het spoor kunt leggen. Voor ons is veel spoor en twee treinen echt een uitkomst, kunnen ze samen, apart van elkaar een mooi spoor maken en lekker spelen. Ze zijn er echt lang mee aan het spelen, dus zeker kopen!
Ik heb hem gister via een heel mooie aanbieding besteld... ik ga alleen niet zeggen waar vandaan. Grapjeeeee