Bumba! En zou ik als dat ook makkelijk gaat bij jullie gewoon via youtube bekijken. Herhaling vinden ze toch fantastisch!
Wij hebben ook een aantal DVDtjes van Baby Einstein. Echt een aanrader, mijn dochter vond het helemaal geweldig. Inderdaad te koop bij Bol. Leuke muziekjes en rusige beelden.
Hier: - Dirk Scheele (met stip op nummer 1)! - Pieter Post - Brandweerman Sam Voor de rest geeft ie er allemaal niet zo veel om ...
Hier hebben we - Bumba - Pieter post - Kleine rode tractor - Little people - Dikkie dik Bumba is het meest favoriet. 's Morgens kijkt ze hier altijd even tv en soms 's middags of in 't weekend even een dvd.
Hier ook een groot fan (7,5 mnd) van baby Einstein. Erg leuk, in het engels gratis te kijken via youtube (dat kan bij ons ook via de tv).
van baby af tot zo'n 1,5 -2 jaar : Baby einstein Vanaf 1 jaar: WaWa - ook erg leuk, 13 korte filmpjes, met telkens dezelfde indeling. Vanaf ongeveer 1,5 a 2 jaar: Bumba, Woezel en Pip Misschien ook nog een leuke: De dvd van 'in de maneschijn' van dd company In de Maneschijn (LZ081-3) Liedjes » DD Company's Minidisco Liedjes
Ook hier is Bumba al een tijd erg geliefd en voor de variatie hebben we er ook 2 dvd's van Wawa bij! Ook een erg leuk programma, vind ik, want zelfs ik moet er geregeld om glimlachen Tis een tijdje bij Zappelin geweest, maar nu weer niet meer, geloof ik. Dvd's zijn op Marktplaats wel te vinden. Teletubbies vond Sil rond 1 jaar ook wel leuk (behalve de filmpjes van de kindjes, die moesten we doorspoelen) en Zandkasteel is bij vlagen populair. Hij kan overigens inmiddels wel het kriebel-dansje meedoen
bumba met stip op 1!!!! mijn dochter vond dat prachtig rond die leeftijd. daarnaast hopla, zandkasteel (moeten ze wel iets ouder voor zijn) en alles van k3 natuurlijk