Bedankt voor de reacties, bedoel ook inderdaad de instax. Heb nu eentje van Hema op het oog van 65,-
Die van de Hema is Instax. Prima ding, foto's zijn wel redelijk duur, maar dat is altijd met de soort apparaten en polaroid is duurder. Bij de Hema is de Instax het goedkoopst.
Ja dat de foto's wat duur zijn hadden wij ook al begrepen. Maar het is wel een goed ding dus! Houden we even in gedachten voor haar verjaardag
Mijn dochter heeft die van de Hema, super leuk! De Hema is met 15 euro voor 20 goedkoper dan Aliexpress
Compleet onzin was het niet (wat je blijkbaar al wist want zo maar zeggen dat het onzin is lijkt me ook raar, misschien heb je wel inside info), het ging om een eerder type die gebruikt werd voor instant foto's. Je kan ze dus blijven kopen alleen wel duur.succes met je keuze.
Meerwaarde is dat je direct foto's in je handen hebt. Leuk als je feestjes hebt of voor tieners. Zelf ben ik voor een gewone camera omdat je ook foto's kan bewerken. Polaroid is leuk om er bij te hebben (heb hem overigens niet)