Verstandige man! Hopelijk heb je er veel plezier van (voor zover dat kan met een stofzuiger, maar goed)
Nou ik heb een v8…. En die heeft normaal of turbo… Bij normaal zuigt ie een grote broodkruimel niet eens fatsoenlijk op….. dus hier altijd turbo toen ik het nog gebruikte En dan moet het ook nog voor de stofzuiger liggen want ligt hij erachter word de kruimel de andere kant opgeschoten ipv dat ie erin gaat
Nou geen probleem met de v12, want daar was ik idd een beetje bang voor, dat is met de Philips namelijk ook zo, maar hij veegt alle kruimels in 1x moeiteloos op en stond helemaal versteld van alle stof dat hij uit mijn vloerkleed en droogloopmat haalde! Eerste indruk is dus heel goed. Hopelijk blijft dat zo. Op de normale stand trouwens, maar volgens mij past hij automatisch de zuigkracht aan
Haha net voor het eerst geprobeerd en wil er gelijk nog een. Hoop dat ik zo tevreden blijf, maar mijn 1e indruk is echt goed, wil er nog een voor boven. Maar wacht nog even een half jaartje ofzo.
Nou na een tijdje ook hier een positief verhaal over de v12 detect slim absolute. 1. je blijft zuigen. Door het lampje op de fluffy vloermond zie je ALLES op de gietvloer. 2. Zuigkracht past ie automatisch aan. 3. Aan/uit knop vind ik handig. Maar een knop ingedrukt houden vond ik nooit een probleem. 4. hij maakt weinig geluid. Ik vind de v10 veel meer geluid maken. Maar ook dat geen probleem. Gebruik ik gewoon boven als de kinderen in bed liggen. Goh als ik met ieder z’n slaapje rekening moet houden.. 5. Hij is idd slanker dan de v10. Kleiner reservoir ook maar dat vind ik geen probleem. 6. kortom: ik ben vet blij. De v10 houden we er gewoon naast. Is toch gewoon prettig om erbij te hebben. Maar die moet ik nu eerst echt even per onderdeel heel grondig uit elkaar halen en schoonmaken. En man moet even dat ding aan de muur in de bijkeuken maken zodat er hem kunnen opladen. nog een voordeel: je kan de accu eruit halen waardoor je alleen de losse accu oplaadt en dus niet het hele apparaat. Ik ben mega tevreden. Heb ooit geroepen toen we kinderen kregen dat we niet moesten bezuinigen op stofzuigers en wasdrogers. Echt, ik blijf erbij.
Haha. Maar even serieus. Waarom zou je er nog 1 willen? Per verdieping een eigen Dyson? Dat is toch zonde? Wij hebben 4 jaar lang alleen ‘maar’ de v10 gehad (zonder accessoires) en dat ging prima. Boven is het bij ons heel klein, beneden is wel heel groot hier. Nu hij elke keer storingen heeft met het filter (door het vele vallen) en ik dus 86x per zuigbeurt het filter moet uitblazen.. Tsja. Het riep bij mij echt agressie op. Maar de v10 blijf ik wel gebruiken gewoon ernaast. Wellicht idd voor boven of ik moet even kijken of ik hem wil bombarderen tot bijkeuken stofzuiger. Daar lopen wij dus wel met schoenen en eenmaal daar gebruikt, wil ik hem niet meer hier hebben (fluffy mond). Maar heel eerlijk: als de v10 niet continu storingen gaf, dan had dit me wel bijna 600€ bespaard. Dan had ik nu echt geen nieuwe gekocht.
Ja bij ons is het boven heel klein hoor, doe het ook niet, maar lijkt me wel heel makkelijk. Ivm heel erg huisstofmijtallergie is vaak stofzuigen gewoon belangrijk en is makkelijker als het er gelijk staat.
Oh ja ik snap het helemaal hoor. Maar ik vond het gewoon veel geld voor een verdieping. vind hem erg handzaam overigens. Nog lichter en zo compact.
Hier nooit problemen gehad, maar gisteren deed ik even 5 minuten de keuken en stopte hij er ineens mee M’n V8 van 4 jaar oud. Inmiddels weer opgeladen en nu deed hij het net wel weer langer (hij viel niet uit, ik heb de keuken, woonkamer en hal beneden gedaan), maar ik ben bang dat het toch het begin van het einde is…
Wij hebben er een van een of ander nepmerk, ik weet niet meer welke. Bevalt prima. Wat ik echt geweldig vind is het lampje voorop. Je ziet álles! Erg confronterend, maar oh zo makkelijk. Stofzuigen gaat zelfs nog beter in het donker dan bij daglicht, haha. Dus eentje met een lampje kan ik je aanraden.
Bij de v8 is de accu meestal het probleem. Tip: ik heb een accu gekocht bij 123accu, goedkoper en hogere capaciteit, deze doet het al weer best een poos.