Hallo dames, Er zullen hier vast meer zijn die gek zijn op de producten van Marcels Green Soap met zijn heerlijke geuren! Vroeg me af of er een website is waar je goed kunt kijken waar je een goede aanbieding kunt vinden van dit merk. ik vind het prima om bulk te kopen. Wieweet is het een idee hieronder goede aanbiedingen te droppen zodat we altijd een goede deal kunnen vinden?
Ik heb laatst via plein.nl 8 flessen voor 10 euro gekocht, volgens mij hebben ze vaker zo'n aanbieding.
Ik kijk regelmatig op biggreensmile ,niet alleen voor marcel maar ook voor andere merken.Ecover en seepje vind ik ,qua wasmiddel ,net iets lekkerder ruiken nl.
Ik vind zelf van het wasmiddel de vanille katoen heerlijk! Krijg zelfs op Vinted reacties dat m’n kleding zo lekker ruikt haha
Plein.nl heeft nu 6 flessen voor €22 + verzendkosten. Boven de €35 gratis verzending. Volgens mij is dit wel een goede deal als ik het zo allemaal wat bekijk.
Van ecover het gewone wasmiddel (kleur) en van seepje de wasverzachters.Blijven net iets langer hangen zeg maar...
Moet zeggen dat de geur van Marcels hier echt wel een paar maanden in de kleding blijft zitten. Kleding van de jongste aan het verkopen op Vinted en die ruiken nog net zo lekker