Heb er ook problemen mee . Kan er niet opkomen en als ik er eenmaal opzit word ik er weer afgeknikkerd.:x
Heb het ook al een aantal dagen dat ik soms wel en soms niet op hyves kan. Kon vanmorgen alleen op me eigen pagina kijken en geen krabbels sturen later niet meer in me inbox komen en berichtjes sturen..ze zullen er dus wel mee bezig zijn. De chat is ook tijdelijk uitgeschakeld
Ik moest vanochtend op mijn werk (IE8) 5x de pagina vernieuwen voordat ik de login knop kon zien. Hier thuis open ik hyves altijd met google chrome en geen problemen mee.
hij doet heel vervelend vandaag! Had net een notificatie van een reactie op mn www, maar die staat er vervolgens niet.... vreemd hoor
Hier ook kuren vandaag.. Ik heb een nieuwe www gemaakt, maar die staat niet in het overzicht (anders wel). En verder is ie erg vertraagd en kan ik gemaakte krabels niet wijzigen. Hopelijk komt het snel goed, want ik ben best wel verslaafd aan Hyves!!
't ging wel wat moeilijker ja. Verder stond bij mij op de site ook dat ik geen www's kon zien, dus dat zal wel iets van hyves zijn dat niet helemaal werkt.