Kason Mraz - i wont givd up.. geen idee waarom maar krijg er steevast een brok in mn keel van. kippenvel all over.. er zit zoveel emotie in dit nummer..
dit is een nummer van Dolly parton, dat minder bekend is maar zoooo mooi! vooral de tekst. Als ik er ooit niet meer ben, dan wordt deze gedraaid bij mijn afscheid Dolly Parton - Sandy's song (HQ) - YouTube
"Als het leven soms pijn doet" van Reni en Elisa Krijgsman. We hebben het lied gedraaid op de begrafenis van onze dochter en nu associeer ik het natuurlijk altijd daarmee.
"At least we tried" van Moby (18) Moby - At least we tried by James - YouTube "Crazy English Summer" van Faithless (Outrospective) Faithless - Crazy English Summer... - YouTube En iets heel anders: "Miserere Mei Deus" van Allegri, uitvoering van het Oxford College Choir Allegri - Miserere mei, Deus (Full version) - YouTube "The Beatitudes" naar het beroemde Adagio van Albinoni, maar bewerkt voor koor en orkest door John Camero. The Beatitudes (Albinoni) : Choir of New College, Oxford - YouTube Deze staan beide op Agnus Dei, een dubbelcd vol met koor/kerkmuziek. Ik ben nogal eclectisch in mijn voorkeuren voor muziek haha!