Hallo dames, Vrijdag hebben we schoolfeest en ze hebben graag dat we verkleed komen met als thema: filmster En ik heb werkelijk geen idee!! Het liefs wil ik samen met zoonlief verkleed maar als ik alleen al voor hem iets bedenk ben ik al blij. Wil namelijk niet teveel geld eraan uitgeven aangezien het maar een feestje is van 3 uurtjes. Wie brengt mij op ideeën??
Een galajurk (of ander heel mooi jurk) nette hakken en je haren opsteken en voor je zoontje nette broek met blouse misschien?
spiderman, batman,mickey mouse, een cowboy (western) ed zijn toch ook filmsterren. Heb je zoiets niet in de carnaval-bak. Of een oud laken voor Kasper het spookje. Zwarte cape en maskertje voor zorro. smoking-kostuumpje met strikje voor james bond
nou, als je je netjes aankleed ben je gewoon iemand die op de rode loper loopt. Ik zou er niet te zwaar aan tillen hoor. Het kan er al snel leuk uit!
Ik denk aan glitter en zonnebrillen. Je hoeft toch niet per se als een bekende filmster, je kan je zelf toch ook kleden als of je een filmster bent?
Tja er zijn genoeg filmsterren! Als je je zo kleed is het net alsof je een filmster bent hoeft toch niet perse precies op iemand te lijken? Net zoals MoniqueP zegt: Is dan net alsof je over de rode loper loopt
oké, daar had ik nog niet aan gedacht. Uhmmm, Flodder lijkt me ook wel leuk voor zoonlief. Moet ik dan denken aan een kapotte spijkerbroek en een vaak t-shirt?