Helaas is mijn Sony e-reader vanmorgen definitief overleden. Het was een ideaal ding, via de computer zette ik boeken in ePUB bestand op mijn sd kaartje, dit kaartje plaatste ik weer in mijn e-reader en zo kon ik direct lezen. Daarnaast had ik een beschermhoes met een lampje erin, ideaal voor in bed! Helaas blijkt Sony geen e-readers meer te maken. Wie weet wat voor mij de ideale e-reader is? Zelf neig ik wat naar een Kobo maar daar heb je dan ook weer heel veel soorten van, waar hebben jullie ervaring mee?
Ik heb de Kobo Glo hd, super blij mee. Vooral door het achtergrond licht. Geen ervaring met andere e readers.
Het wordt een beetje saai, maar ik heb ook een Kobo Glo. Superblij mee! Via bol.com heb ik zo'n Kobo Plus abonnement.
Ik heb de kobo aura, fijn ding. De versie die ik heb (met sdkaart) is niet meer te krijgen, maar ik heb de sd-kaart optie ook nog niet nodig gehad. Staan nu zo'n 600 boeken op? Voor zover ik weet is de nieuwe aura verder vergelijkbaar.
Mijn sony is vorige week overleden. Heel veel jaar plezier van gehad. ik heb nu de kobo aura 2nd edition. Ben er wel tevreden over al heb ik het idee dat de batterij sneller leeggaat dan bij de sony. Zal wel door de achtergrondverlichting komen.
Kobo glo, en ook erg blij mee. De achtergrond verlichting is heel fijn. En verder gaat bestanden overzetten gemakkelijk. Usb kabeltje naar de computer en je kan bestanden zo op het apparaat kopiëren. En heb er ook een heel fijn hoesje bij. Een sleepcover, zodra je hem dicht doet gaat de ereader in slaapstand en weer aan als je hem opent.
kobo aura heb ik ideaal! Heb nu ook een abonoment bij bol.com voor 10 euro per maand onbeperkt boeken downloaden en lezen.
Bedankt voor de reacties! Zojuist een Kobo aura besteld, had nog mazzel ook want bij Wehkamp kreeg ik er een gratis beschermhoes bij. Ik ben wel blij dat mijn oude gelukkig nu net voor de vakantie kapot is gegaan ipv in de vakantie.
Is dat wat? Heb je dan ook echt de nieuwste boeken of zijn er ook schrijvers waar geen boeken van zijn?
Toevallig gisteren de Aura 2nd edition besteld en vandaag ontvangen. Ziet er mooi uit en is lekker handzaam. Heb gelijk de gratis maand Kobo Plus geactiveerd en ben al druk boeken aan het uitzoeken voor de vakantie.
Dat is mooi! De Kobo dus. Werkt dit altijd met een abonnement of kun je er ook een los tegoed op zetten oid?