Hoi allemaal, Wie denkt mee? Hoop dat de pregnyl nu wel weg is? Zit op 14 dagen na de pregnyl spuit en 12 dpo. Dit is mijn test van vanochtend. Groetjes
Ik zie niks op je test, maar de foto is erg klein. Maar Pregnyl is zeker 14 dagen na de injectie uit je lichaam. Succes!
Ik zie inderdaad, dat de foto erg klein lijkt. Is het zo iets duidelijker? Nou anders moet ik gewoon ff afwachten
Ik heb geen ervaring met spuiten. Maar ergens ver in de verte lijkt wel een streepje te staan. Is dat dan goed of slecht nieuws?
Onduidelijke foto, maar denk wel iets te zien! Kun je hem eens onder een lamp houden? Ik gebruikte altijd het lampje van de afzuigkap.
Ik leg ze altijd in de vensterbank..gaat niets boven goed daglicht..maar als het nog donker is buiten..ja dan altijd de afzuigkap op een a4tje
Ik vind het lastig te zien, maar volgens mij zie ik wel een streepje heel in de verte. Ik duim voor je!
Hoi Dames, Ik weet gewoon niet meer wat ik moet denken. Afgelopen vrijdag was officieel mijn NOD (had eerst verkeerd gerekend), zit nu dus op 2 NOD. De testen van hieronder zijn : de bovenste van gister en de onderste van vanochtend. Ik weet niet het niet zo goed. Moet de test niet donkerder zijn nu?
Zie wel een licht streepje. Ik ben echter nooit overtijd geweest met spuiten, die keer dat ik overtijd was, was ik zwanger. Dus in mijn geval was dit een goed teken.. Morgen anders even je ziekenhuis bellen?
Als je zwanger was geweest, hadden de lijntjes duidelijker moeten zijn en moeten oplopen. Want je HCG verdubbelt om de dag. Ik zou het ziekenhuis even bellen, misschien kunnen ze een bloedonderzoek doen.