De meisjesnaam Josien? Wij vinden hem: - bijzonder, want komt weinig voor - lief, klassiek, maar toch niet te kakkerig - mijn schoonmoeder wordt erin vernoemd - mijn (overleden) opa wordt erin vernoemd - past goed bij de naam van ons zoontje Maar toch twijfelen we eraan 😁
Ja hoor, leuk! Klinkt lief en het is natuurlijk ook mooi dat de naam een bijzondere betekenis voor jullie heeft.
Niet mijn smaak, maar kan prima. Vind persoonlijk Josi leuker,stoerder. Maar als Josien voor jullie de naam is : doen!!
Vind het een beetje oubollig. Maar ook niet lelijk.dus lekker doen. Is weer eens wat anders dan de top 10 namen
Niet mijn smaak, tikkeltje oudbollig, maar geen rare naam, dus kan prima. Als het jullie naam is, gewoon doen!
Niks mis mee, alleen als je hem zelf niet mooi vindt zou ik het niet doen (oftewel, het is tenminste een normale naam)
Mwah nee, met alle respect: Ik vind hem wél een beetje tuttig. Ik zie bij deze naam geen vlotte meid voor me. Maar als het voor jullie dè naam is moet je er gewoon voor gaan!
Zou in eerste instantie niet echt enthousiast geweest zijn, maar je motivatie vind ik super leuk! Goed over nagedacht!