altijd verhoging

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Arian, 29 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arian

Arian Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.587
    36
    48
    Onze dochter van vijf maanden heeft in de ochtend altijd een normale temperatuur van 37.4. Maar aan het eind van de middag is deze altijd 37.8, ze is verder vrolijk, eet en drinkt goed, en ook goede luiers. Wie weet wat dit kan zijn?

2. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.899
    3.932
    113
    Niet iedereen heeft dezelfde 'standaard' lichaamstemperatuur, jouw dochtertje is misschien gewoon wat warmer van zichzelf. Volgens mij is het ook normaal dat je aan het einde van de dag wat hogere temp hebt dan 's morgens.
    Heb je wel eens een andere thermometer geprobeerd? Misschien dat dat ook nog verschil maakt.
    Als het altijd hetzelfde is hoef je je sowieso geen zorgen te maken.

3. sydneys

sydneys Niet meer actief

wat is de temperatuur in je huis en hoe kleed je haar? misschien te warm?

s'avonds is het wel altijd wat hoger volgens mij en als zezich goed voelt is er niks aan de hand.

gewoon naar je kindje kijken, je hoeft niet altijd te meten waarschijnlijk hebben veel babys dat zonder dat mn het weet

4. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Je temp loopt altijd op gedurende de dag.

Mag ik vragen waarom je zo vaak tempt?

5. Deerne85

Deerne85 Fanatiek lid

10 mei 2012
    1.681
    0
    0
    is er een reden waarom je temperatuurd? ik heb geloof ik voor het laatst in de kraamweek de temperatuur genomen. Als je niks aparts aan haar ziet en ze is gewoon vrolijk, plasluiers etc dan zou ik het loslaten. Persoonlijk vind ik 0.4 graden verschil niet zorgelijk hoor.

6. Arian

Arian Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.587
    36
    48
    Oké, fijn om te horen! Ik doe dat omdat ze laatst met de prikjes koorts had, en toen ik wou weten of de koorts al gezakt was, toen viel me dat op.. Maar anders hou ik er nu maar mee op.. ;)

7. mamavanchayenne

mamavanchayenne Fanatiek lid

24 mrt 2011
    1.275
    0
    0
    horeca
    wijchen
    Zolang ze vrolijk is zou ik idd geen zorgen maken en idd misschien iets minderwarm kleden als mijn zoontje warm is doe ikdat vaak zakt temp. Dan zolang geen 38/38,5 plus is is sowieso niet erg.

8. Deerne85

Deerne85 Fanatiek lid

10 mei 2012
    1.681
    0
    0
    aha, vandaar, ja ik zou het loslaten hoor :) zo te lezen doet ze het prima!

9. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Je spreekt pas van koorts als de temperatuur boven de 38,5 graden zit. Alles wat daar beneden zit, is normaal. Als je kindje koorts heeft, zie en merk je dat ook wel zonder te temperaturen. Meerdere keren daags temperaturen is echt niet nodig, waarom zou je dat doen als er verder niks aan de hand is?

10. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Als ze niet klammig is en ze is gewoon tevreden, zou ik me geen zorgen maken. Ik heb me zelf ook eens een paar keer getempt 's avonds (wel nadat ik griep had gehad), en ik heb dan ook telkens een temp net onder de 38. Maar geen klachten, ik voel me gewoon goed dan, kennelijk is dat mijn avondtemperatuur.

Deel Deze Pagina