onze uk is over een weekje 6 maanden. we zijn deze week overgestapt op het eetpatroon voor 6 maanden ( eigenlijk omdat hij flessen begon te laten staan ) dus hij zit nu op 3 flessen. sinds deze week /vorige week wil onze uk niet meer in zijn bedje slapen (hij is een maandje terug opgenomen geweest voor slaaptharapie en daarna heeft hij 2 weken goes geslapen thuis maar helaas was dat op de 1 of andere dag was het weer over en weigerde hij weer in zijn bed te slapen of elk ander bed ) nu sinds deze week is het helemaal een drama hij wil geen papfles maar gewoon zijn gewone melk. dat vind ik prima als hij daar tevreden mee is. verder wil hij alleen maar in slaap geschommeld worden in zijn maxicosi in zijn ledikant is hij in alle paniek! savonds niet in bed te krijgen hij wil alleen maar bij ons zijn. eenmaal in zijn bed in slaap gevallen word hij half 3 snachts in paniek wakker en is dan ook even een tijdje goed over zijn toeren.dan geef ik wel een flesje. half uurtje later is het weer goed en leg ik hem terug. en zo herhaalt dit zich de hele week. ik snap niet zo goed wat er aan de hand is. hij is 2 weken terug verkouden geweest maar had daar verder geen last van. is nu over. hij heeft geen kramp, pijn, of iets anders. ik voel geen beginnende tandjes waar zou dit aan kunnen liggen? ik heb steeds het gevoel dat ik iets over het hoofd zie en voel me dan ook een beetje schuldig tegenover mijn zoontje. ik wil hem zo graag rust en regelmaat bieden maar heb nu het idee dat ik hem alleen maar onrust geef. het is zoiezo een kindje wat snel geprikkeld is. ( hij is 3,5 maand een huilbaby geweest dat was op de 1 of andere dag over maar hij had nog wel een slaapprobleem. daarvoor heeft hij een week in het ziekenhuis gelegen. na die week ging het thuis ook goed met inslapen. maar helaas vervalt hij nu weer terug )
nee dat is het niet. speentje heeft hij niet en wil hij ook niet. de babyfoon is zijn nachtlampje. en oorpijn heeft hij niet daar heb ik toevallig voige week nog naar laten kijken in het ziekenhuis op nacontrole.hij is overdag ook gewoon lief als hij uit zijn bedje is.
ik weet het niet.hij drinkt de laatste 2 weken ook erg weinig. dus ben ik op de 6 maanden lijn gegaan en naar 3 flessen gegaan met langere tussenpauzes zodat hij wel zou gaan drinken. maar het gaat er alsnog met moeite in. dus geef nu wat exstra water en fruit. zodat hij wel genoeg vocht krijgt.en hij krijgt nu ook de 6 maanden potjes ( voor de helft ) op de 1 of andere manier zit hij niet lekker in zijn vel. het lijkt wel of zijn ritme in de war is.
De 26 weken sprong schijnt wel heftig te zijn geloof ik, tenminste dat heb ik regelmatig gelezen. Kan best zijn dat hij daar momenteel last van heeft. Het zal ook weer een fase zijn die vanzelf overgaat! (Uiteraard medisch alles uitsluiten)
mijn zus belde zonet dat ze waarschijnlijk de bof heeft. toen ging er bij mij een belletje rinkelen. want mijn uk drinkt enorm slecht. hij heeft vanmorge om 8 uur een half flesje op en over de rest van de dag mischien nog een half flesje .en meer kreeg ik er niet in. dus ik hou het eens in de gaten of hij niet op gaat blazen.