welke eetstoel?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door zara06, 28 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zara06

zara06 Actief lid

18 jan 2007
    160
    0
    16
    hoi Alllemaal,
    welke eetstoel is goed ,welke hebben jullie?ik had een fresco loft die heb ik pas verkocht vond hem niks aan eigenlijk.alleen hij zag er mooi uit.nou wil ik een andere die lekker zit.en ook met wieltjes.

2. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Wij hebben Primapapa kinderstoelen van PegPerego. Ons bevallen ze prima en de kinderen zitten er prima in. Je kan de zitting evt in verschillende standen zetten. En je kan de stoel van hoog naar laag veranderen. Verder zitten er idd ook wielen onder. Wij vinden ze erg handig en ze zijn er in gewone rustige kleuren (we houden niet zo van die felle kleuren en printen)

Liefs, Hanneke!

3. klarinet

klarinet Fanatiek lid

23 apr 2007
    2.985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Wij hebben er twee. De trip trapp (gratis gekregen) en de antilop van Ikea.
    Eerlijk gezegd zit Milan in de Ikea stoel het beste.
    En ook het blad vind ik toch wel erg fijn van deze stoel.
    De tripp trapp is ook fijn, vooral omdat hij echt aan tafel zit.
    Maar ik zou er zelf niet het geld aan uitgeven.

Ik las laatst een topic, daar stond een site met meegroeikinder stoelen. Misschien moet je daar eens naar zoeken.

4. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    wij gaan ook voor die van peg perégo,heb er alleen nog maar goede dingen over gehoord. ;)

5. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.824
    3.348
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Hier bevalt de Ikea Antilop eigenlijk al ruim een jaar uitstekend :) . Maar die is zonder wieltjes natuurlijk. Wel vrij licht.

6. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Die van de ikea....super handig en goedkoop (14,95 als ik het goed heb) Hij kan zo af gespoeld onder de douche erg goed prijs/kwaliteit

7. Laris

Laris Fanatiek lid

27 jun 2008
    1.917
    2
    0
    Die hebben wij ook gekocht. Leek ons praktisch en handig. Fijn om te lezen dat ze jou zo goed bevallen. En inderdaad niet van die 'schreeuw' kleuren, vinden wij persoonlijk ook niet zo mooi :D

8. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    wij hebben een stokke tripp trapp....ideaal....zoonlief is nu 4 jaar en kan makkelijk aan tafel zitten....
    met de baby set erbij, ideaal vanaf het begin

9. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

25 nov 2008
    2.765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    wij hebben een tripptrapp, met viltjes er onder schuift ie perfect over t laminaat.. Ach eigenlijk van links naar recht en andersom.. verder hoeft ie niet..

10. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    De ikea stoel! Wij gebruiken m zonder blad. Echt een heel fijne stoel!
    Was er eerst niet zo fan van, maar toen we die eenmaal in een restaurant gebruikt hadden was ik om!

11. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Wij hebben de kinderstoel van Topmark. Die bevalt erg goed. Hij doet wel denken aan de Prima Pappa als ik het zo zie.

Hij is makkelijk te verstellen in hoogte en houding en erg makkelijk schoonte houden!

Vind hem ideaal en hij is niet zo duur!

12. Femke82

Femke82 Lid

1 nov 2009
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier de chicco polly....weet over een aantal maanden pas of ie goed is ;) Ik vind het wel heel mooi en goed te verstellen!

13. teigetje1

teigetje1 Fanatiek lid

18 jun 2009
    2.299
    116
    63
    Zuid-oost brabant
    Wij hebben ook een stoel van topmark. Echt een fijne stoel vinden wij en makkelijk om schoon te maken en er zitten wieltjes onder.

14. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Wij hebben dat plastic ikea ding, weet niet eens hoe die heet, die hadden we gekocht tot we geld zouden hebben voor een triptrap. Nou die is er nooit gekomen, wat een ideale stoel is dit zeg, ze zit er echt perfect in, hij kan niet omvallen, handig blad ervoor.

En als ik andere kinderen in een triptrap zie zitten ziet dat er zo onplezierig uit, rare houding.

15. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.810
    4.192
    113
    Ik had een chicco poly maar vond dat echt een rotding. Dus die op MP en een tripp trapp gekocht. Dubbel en dwars zijn geld waard. We hebben ook de ikea stoel voor in de tuin maar die kan echt niet op tegen de tripp trapp. Dit is voor mijn gevoel de enigste stoel waar ze goed rechtop zit en niet hangt en ze zit heerlijk gezellig bij ons aan tafel

16. Peentje

Peentje Actief lid

29 jan 2009
    302
    0
    0
    Brabant
    We hebben de tripp trapp al een tijdje in gebruikt en laatst de Bloom Fresco Loft mogen uitproberen. Wat ons betreft heeft de Tripp Trapp de voorkeur.

Deel Deze Pagina