wie heeft er een foto in/ op het geboortekaartje laten drukken waar de grote broer/ zus ook op de foto staat met de baby? wij willen een foto maken van de grote broer met zuje/ broertje.... ben benieuwd naar jullie foto van het kaartje
Wij zijn bij de geboorte van Joshua van plan geweest om een foto te maken waarbij Thessa mijn buik een kusje geeft. Daar zou mijn moeder dan een pentekening van maken en die zou op het kaartje komen. Helaas zijn teveel details bij de verkleining weggevallen waardoor het resultaat niet mooi was en toen hebben we besloten om een pentekening van mijn dikke buik te maken en dat hebben we er uiteindelijk op gezet. Kan je wel een voorbeeld laten zien maar zit nu op het werk dus heb niks bij me.... Deze keer willen we handafdrukjes (in inkt) van de kids inscannen en die op de kaart zetten... en dan in het midden een foto van de (handjes van?) de baby.
Thx, we zijn zelf niet zo'n foto-talenten (qua het maken van de foto's dan) maar een mooie foto van baby of de handjes van de baby moet volgens ons wel lukken... daarom hebben we besloten om een kaart met de handjes te maken... als we de kaart (voor zover mogelijk) af hebben zal ik wel iets uploaden naar mijn foto-album. Zal je dan wel een berichtje sturen en dan kun je het zien! Groetjes!
o leuk... ik ben erg benieuwd hier dus grote broer met broertje of zusje.... zou leuk zijn als de baby dan de ogen open heeft... maarja of dat gaat lukken. wij maken de foto zsm na de geboorte... maarja.... als het eerst niet mooi is sturen we het kaartje wat later op... iemand nog voorbeelden van kinderen in / op het kaartje?
mijn kaartje stond in de Wij jonge ouders Zelf gemaakt, kostte wel bloed zweet (geen tranen), veel pakken muisjes en 180 foto's!
Wij hebben bij de 2e de naam van baby nr 2 op mijn buik geschilderd en teon mijn zoontje een kwast in zijn handen gegeven net alsof hij het gadaan had. Bij nr 3 hebben we een erg mooie foto laten maken met de eerste 2 aan weerszijde een dikke kus gaven. In het kaartje de uitspraken van de oudste 2 over de baby
anne, ik heb je kaartje gezien in de wij en vond het echt een supergaaf kaartje. heel mooi (hier geen foto)
Anne, wat een geweldig leuk kaartje. Maar je hebt hem helemaal zelf gemaakt? Ik vind hem echt briljant.
Toen ik nog in het ziekenhuis lag met Dani toen heeft Layla hem op zijn schoot gehad en begon breed in de camera te lachen! Dit is 1 van de foto's die we gebruikt hebben op het geboortekaartje Dit is het stukje van de kaart met hun foto View attachment 62742
(sorry was een tijdje offline ) Dank je....!!! Ik heb zelf de kaartjes van mijn dochters gemaakt bij geboortepost.nl Daar hebben ze voorbeelden staan en ook zoiets met broertje/zusje en beschuitjes enzo. Toen heb ik gevraagd hoe ze dat hadden gedaan en dat kostte veel (!) geld, toen dacht ik; dat kan ik zelf ook Met wat tutorials van photoshop van youtube is het gelukt! *ben er ook wel trots op*