mijn man is hartstikke lief, staat altijd voor me klaar (en voor anderen), erg harde werker.. vind het knap dat hij in deze tijd en op zijn leeftijd een eigen bedrijf heeft, die ook nog eens sterk groeiende is! Verder is hij een echte doorzetter en een erg trouw persoon... Hij is gewoon geweldig!
wat ik waardeer in mijn man. lief eerlijk zorgzaam betrouwbaar positief geduldig hard werkend staat altijd voor mij klaar ( en voor anderen) helpt mee in het huishouden (doet heel erg veel in het huishouden) een geweldige papa
Hij is grappig, zorgzaam en geïnteresseerd in andere mensen. Is erg goed in een praatje maken met vreemden en mensen op hun gemak stellen. Ook is hij heel sportief en staat graag voor anderen klaar. Daarbij is hij een erg leuke vader en ook een leuke oom voor ons neefje en de kinderen van vrienden
Zijn geduld Zorgzaam Neemt vaak de zorg van onze zoon over, als ik bijv nachtdienst heb enzo Laat mij regelmatig uitslapen
geduldig, lief, beschermend, voetbalgek, rustig, houdt van dezelfde series als ik (behalve die stomme SF ), kan tegen mijn hormonale buien
Hij houdt van shoppen is ontzettend leuk met Ivan! En we kunnen over het algemeen goed praten met elkaar.
Ik ben dol op mijn vriend omdat ik hem voor 1000% kan vertrouwen. Ik het ontzettend aantrekkelijk vind dat hij mij, onze dochter en andere die hij lief heeft beschermt en dat hij zo zorgzaam is. Hij is lief, sportief, houdt van knuffelen en doet alles om mij en onze dochter gelukkig te maken. En nee ik ben niet verwend. We houden gewoon allebei van dezelfde dingen en kunnen dus heel veel samen doen.
Hij is soms grappig, reageert nooit vanuit emotie en is 'jong van geest'. Dat laatste benijd ik wel aan hem. En we zien bijvoorbeeld allebei hetzelfde plaatje van een weggetje voor ons. Ik zie olifanten, kuilen, beren op de weg en ben voornamelijk op zoek naar alle problemen om ze te elimineren en af te knallen zodat we verder kunnen en het einde bereiken; zo snel en veilig gecontroleerd mogelijk. Aan alles is gedacht, van de lekke band tot aan de roofovervallen. Hij begint gewoon aan de weg, geniet ervan en zit zo met zijn hoofd in niemandsland LALALALALA te doen dat de problemen om hem heen zoeven en hij achteraf pas opmerkt: oh, hadden we 4 kilometer geleden een probleem dan? Dat wist ik niet, sorry. Ik hou dus geregeld mijn hart vast omdat ik denk: oh neeee, jij gaat een keer verschrikkelijk op je snoetje vallen - en hij zegt: joh, maak je niet altijd zo druk. Maar hij realiseert zich dat allemaal niet, en dat vind ik knap van hem!
Mijn man is altijd eerlijk, betrouwbaar, ongelofelijk slim en ondernemend, supergrappig, zelfverzekerd. Hij gaat recht op zijn doel af, heeft een bijna eng vermogen om toekomstig ontwikkelingen te voorzien en daar dan vast op in te spelen. Hij is lief en zorgzaam, doet alles voor ons en ik kan voor 100 % op hem bouwen. Waar ik over dingen kan twijfelen en aarzelen, hakt hij de knopen gewoon door en stimuleert mij om dit ook te doen. En hij is een superleuke vader. Als ik hem samen met ons zoontje over de grond zie rollen van het lachen moet ik soms een traantje wegslikken van ontroering. Leuk topic! Ik kan ook zo een lijstje maken met irritante dingen overigens
Hij gaat niet vreemd (ja serieus, dat mag ook gezegd worden hij vind één vrouw al meer dan genoeg - dus ik zeur regelmatig, zodat ik weet dat het er ook bij ééntje blijft)
Ik heb net gereageerd in het topic "waar erger jij je aan" dus ik zal hier ook wat plaatsen om dat te compenseren. Opvallend trouwens dat dit topic veel minder hard loopt. Blijkbaar ergeren we ons liever (Bah, die wijvuh toch ook altijd ) Zelf neem ik het vaak voor vanzelfsprekend aan dat wij de taken in het huishouden en de verzorging van onze zoon verdelen. Maar ik hoor toch wel vaak andere verhalen om me heen. Dus volgens mij mag ik mijn handjes dichtknijpen met een man die (vrijwel) elke dag kookt, de boodschappen doet, stofzuigt en ook bij andere huishoudelijke klusjes regelmatig helpt. Verder is hij gewoon erg lief en zorgzaam. En hij heeft een engelengeduld. Dat moet ook wel, als je het huis deelt met een adhd-er. Hij is ook een goede vader voor onze zoon. Die af en toe het rotkarakter van z'n moeder heeft. En mijn man kan daar echt beter mee omgaan dan ikzelf. (Maar hij heeft er dan ook meer ervaring mee, haha.) We hebben het gewoon erg goed samen!
Nadat ik net een heleboel irritaties heb geschreven in een ander topic, zal ik het hier weer even goed maken haha Hij is ontzettend trouw, beschermend, mannelijk, rustig en weet mij aan het lachen te maken.
Hij is lief, zorgzaam, en superbehulpzaam (staat echt voor iedereen die hulp nodig heeft klaar), erg handig, en is zo leuk met onze zoon: altijd bezig om iets nieuws te verzinnen om te doen, iets nieuws aan hem te leren. Oh en hij houdt mij met beide benen op de grond, wat niet altijd meevalt
Oh zo veel! Hij is ontzettend kalm en nuchter, sexy, lekker arrogant, betrouwbaar, erg slim, zeer gedreven in bijna alles wat hij doet, een fantastische vader, precies dezelfde humor als mij, stoer, nergens bang voor, heel erg handig en knap Hij is precies wat ik 'nodig' heb. Iemand die flink op de rem trapt als ik ergens in doorschiet. En geen push over, ik heb tegengas nodig en geen lieve man die er alles aan doet om mij te 'pleasen'.
Een heleboel Hij is betrouwbaar, slim, attent, romantisch( ja echt!) lief, welbespraakt en gewoon reeeeete sexy and i love him!