Haha hier zijn we alle 2 te lui om de wc rol te verwisselen hoor De lege rol blijft hangen en de nieuwe rol word in het waskbakje gelegd bovenop de lege rollen die daar al in liggen
Zijn moeder zegt dat ik hem heb verwend door het huishouden en de boodschappen altijd zelf te doen. Dus hij gaat er vanuit dat ik zijn rommel toch wel opruim. Dat is wat me het meest boos maakt. Hij zei zelfs een keer dat hij werkt en ik niet. Hij vergeet dan dat ik zwanger ben en hij niet. Haha toch hou ik van hem ondanks dat hij kan lullen als Brugmann
Ik heb er een hekel aan als hij samen met mij wil gaan slapen! Hij snurkt en hard! Hij valt binnen 3 minuten in slaap en ik heb veel langer nodig dus als hij samen met mij wil slapen zeg ik al "moet je niet call of duty spelen?" Of "je wou toch die documentaire zien?" Zijn schoenen zijn mijn ergernis. Hij laat ze overal rondslingeren, echt overal! En hij heeft veel schoenen. Paris Hilton is er niks mee volgens mij. Ik heb vaak al geen zin meer om ze op te ruimen dus soms gooi ik ze op een hoopje bij elkaar. Verder zijn scheten en boeren, liefst zo hard mogelijk en dan de baby de fout geven. Ik wil geen 5jarige krijgen die in de klas of in het openbaar ook zo hard mogelijk zijn scheten laat vliegen en dan begint te lachen!!!
Hier ook de wc-rolletjes . Als hij het dan wel doet, doet-ie het (naar mijn mening) verkeerd om haha. Voor de rest heeft hij echt niet door wat voor chaos hij achterlaat. Handdoek op de badkamervloer, gel in de wasbak, lege blikjes op de tafel enz enz. Ik bespreek het wel, maar hij blijft makkelijk daarin. Het irritantste echter is dat hij snurkt, daar word ik erg chagrijnig van ook al kan hij er niks aan doen .
Hahaha tja....hier werkt hij en ik niet. Dus ja ik doe het huishouden .. Dat vindt ik dan ook normaal. Maar als ik ziek ben of iets niet kan helpt hij zeker zou ook niet anders willen in een relatie. Het enige waar ik van baal is dat ik vaker iets moet vragen wat betreft de vuilnis weggooien
Dat hij zich kan storen aan mij omdat ik niet zo netjes ben als hij.. Hij is echt zo'n opgeruimd type dat erg geordend is en met lijstjes werkt. Ik ben meer chaotisch en impulsief. Ik erger me dood als ik een tijdschrift aan het lezen ben, even wat anders ga doen, weer terug kom en het tijdschrift weer netjes in de tijdschriftenbak ligt.. Verder stoor ik me soms aan zijn (te grote) verantwoordelijkheidsgevoel waardoor hij volledig op kan gaan in zijn werk en thuis dan vervolgens heel moe is.
Zijn houding af en toe. Hij is nogal arrogant ( wat ik ook wel erg sexy kan vinden ), maar het kan ook de andere kant op slaan. Aan hem zal het nooit liggen, het ligt altijd aan een ander. ZO irritant! En dan gewoon geen verantwoording nemen. Dat is eigenlijk het enige waar ik mij aan erger, en waar wij ruzie over maken. Voorbeeldje, boetes. Nu niet meer zo vaak gelukkig, maar hij heef er echt een handje van gehad om er elke maand 1 binnen te laten komen. En dan werd hij boos op mij, omdat ik boos op hem was. Hij heeft serieus een keer gezegd 'maar ik kan er niks aan doen dat ze staan te flitsen'. Echt, WTF! Ik ontplofte volgens mij Daar hadden wij gister trouwens ook een discussie over. Hij ergert zich groen en geel aan dingen die er het hele weekend stonden. Ja sorry, geen tijd voor om het op te ruimen. Soms wil ik ook even lekker niksen. Loopt hij continue met zo'n chagrijnige kop. Komt het hoge woord er dus uit. Maar dan wijs ik hem op een slangenhaspel, een workmate, verf, 2 blousjes en een krat bier dat al 5 dagen buiten ligt. Wat ik al 3 keer heb gevraagd om op te ruimen. En daar ben ik niet chagrijnig om, daar loop ik niet om te katten of de sfeer te verzieken. En hij heeft dan het gore lef om de hele dag te mokken om een kratje met spulletjes dat naar zolder moet?! You lost me. Dan is hij ineens stil en doet poes lief. Ja daaahaaaaag, zeikstraal.
Eigenlijk alleen dat hij koppig en eigenwijs is.Mijn beste vriendin(zelf 3e generatie Italiaans)zegt dat dat komt omdat hij Italiaan is maar volgens mij geldt dat voor alle mannen
Ik ook dus als ik helemaal van slag ben ergens over. Heb je een nuchtere man die alles gaat relativeren. Zoo irritant
Ik irriteer me bij mijn man juist dat ie altijd alles opruimt, en dan gaat ie een partij zitten zuchten en steunen pff... En als je dan niet op z'n minst zegt goh wat fijn dat je de keuken opgeruimd hebt dan raakt ie gepikeerd! Terwijl ik alles schoonmaak en ik daar nooit een complimentje voor hoef... En ik irriteer me al maanden aan zijn laksheid wb solliciteren, per 1 februari heeft hij geen werk meer (dat weten we al maanden) maar tot september heeft ie er geen een sollicitatie uitgestuurd, en sindsdien reageert ie alleen op de ultieme banen, terwijl ik toch echt van mening ben dat de tijd nu wel begint te dringen en het misschien geen kwaad kan om ook op andere (minder spannende) banen te solliciteren... Grrr
Aanvulling: ik irriteer me ook Mateloos aan dat hij altijd opladers van laptop, iPad en telefoon in het stopcontact laat zitten! Als je je telefoon van de lader afhaalt hoe moeilijk is het dan om de lader er ook uit te halen?
Ik werk momenteel ook niet, maar het zou zo fijn zijn als ik mijn halve dag niet kwijt ben met rommel achter z'n komt opruimen. Soms denk ik mijmerend en zuchtend terug aan de tijd dat ik op mezelf woonde... Meneer slaapt trouwens ook als een diva. Altijd diagonaal en wikkelt zichzelf dan met het XL dekbed in als een pannenkoek. Mannen....
Die van mij laat ALTIJD deuren open staan, hij zwiept ze een beetje dicht achter zich. Dan kom ik thuis vanuit mijn werk, staan alle deuren wagenwijd open (omdat de katten alle ruimtes vervolgens gaan verkennen), dus wc, badkamer, slaapkamers, washok, etc. Maar ach, voor de rest mag ik niet klagen denk ik