Mijn man is een avondmens, of beter gezegd, nachtmens. Dus hij gaat regelmatig veeeeeeeeels te laat naar bed. En dan de volgende dag kan hij nauwelijks uit bed komen, chagerijnig, moe en is maar ne beetje aan het hangen. Vre-se-lijk. Verder is ie heel rommelig. Dopje niet terug op de tandpasta. Als ie koffie heeft gemaakt ligt de hele aanrecht onder de suiker, koffie, melkpoeder en alles staat er nog wat hij gebruikt heeft. Ik blijf volhouden dat altijd alles gelijk terug leggen ook een automatisme kan worden. Maar dat gaat er niet zo in geloof ik.......
Mijn man kauwt op een verschrikkelijke manier zijn eten. Wal ge lijk gewoon! Hij probeert er op te letten maar soms komt het varkentje in hem naar boven. Verder is hij te lief en nooit lui. Dat lieve waardeer ik wel maar heb daar lang grote moeite mee gehad.
Oh dat lieve vind ik ook vervelend. De mijne laat nog weleens over zich heenlopen door zijn 'vrienden'. Bijvoorbeeld geld lenen en het dan niet meer of veel later dan afgesproken terugbetalen. Hij vindt dat ze er zelf maar mee moeten komen of het is "laat maar". Ik heb wat meer temperament...
Jaaa dat is hier dus ook telkens zo, hij ruimt sowieso al het liefst gewoon helemaal niks op. Ik ga er soms vanuit dat iets weg mag als het al maanden onverstoord ligt te liggen, maar dat blijkt dan niet zo te zijn (ruim het dan eens op aaarrghh!!) Verder moet hij altijd wel lawaai maken met zijn mond (fluiten), handen of voeten (tikken). En daar kan ik helemaal niet tegen. Moet dagelijks paar keer vragen of ie nou even wil stoppen daarmee. Verder valt ie enorm mee als ik sommige dingen lees. Hij is gewoon lui van aard, maar gooit het meeste van zijn kleding wel gewoon in de wasmand en vervangt het wc-rolletje altijd op tijd. En de laatste tijd gooit ie ook nog wel het afval weg!
Haha bullet proof wall noem ik mijn vriend altijd. Als ik hem ergens van verwijt, krijg ik 10 verwijten terug. Dat neuspeuteren! Ik kan er NIET tegen! Bah, doet het dan in de badkamer of zo. Hij doet het gewoon alsof er niemand bij is.
Zo herkenbaar. Geef het dan meteen door dat je het wel geeft ipv te leen. Scheelt een hoop gezeik van ons dames. Dat 'laat maar' pfff rete irri. Maar vanaf de zijlijn is het een schattige hunk wanneer hij zo liefelijk doet.
Hij zal wel vinden dat ik zeur en zijn kapotte kleding eerder moet repareren En ik geef teveel geld uit hihi
Hahaha dat is klacht nummer 1 van mijn vriend: veel geld uitgeven. Nu ik zwanger ben probeert hij al het geld en de bankpassen bij zich te houden. Hij wil me zelfs zakgeld geven hahaha
Hahaha als ik dit topic lees ben ik echt een man. Ik gooi mn kleren overal neer, ruim de lege flessen niet op, oh beter gezegd ik ruim niks achter mn kont aan op Oke ik hang wel altijd meteen een nieuw rol wcpapier op als de andere op is, maar dat is denk ik het enige Mn man is heeeel ordelijk en schoon.. Dus echt de omgekeerde wereld
- Dat hij zo vreselijk stabiel is in zijn emoties, en er dus ook niet tegen kan als ik mij wel opwind over dingen - Als ik gedouched heb en mij aangekleed heb dan heeft hij het raam van de badkamer al open en het douchegordijn goed neergehangen en mijn handdoek al opgeruimd... AAAAAAARGRGHH - Alles moet op zijn manier!
Hmm.... heb je even?? Mijn man is een held in verplaatsen... Opruimen is voor hem het ergens anders neerleggen, en dan steeds ergens anders, waardoor het ipv binnen 5 minuten opgeruimd, na een uurtje of 8 de eindbestemming heeft bereikt... Dat hij ipv zijn kledingkast te gebruiken, het hekje bij de trap op zolder, de kast op zolder en de bureaustoel als kast gebruikt... Hij er een handje van heeft om altijd van alles op mijn deel van het bed te liggen, en als ik dus mijn bed in wil, ik eerst mijn bed moet zoeken... Dat mijn spullen altijd spoorloos zijn omdat hij zich daaraan ergert En dat alles op zijn manier moet, ik moet mij aanpassen, hij niet.
Dat hij van een Klein dingetje een wereldramp maakt. Gister bijvoorbeeld, ik speelde een computerspelletje en hij keek zo nu en dan mee. Ik las iets niet goed en kreeg een foutmelding. Ik denk dan, oh ja, da's waar, en ik ga dan verder. Hij niet, hij raakt geïrriteerd en zegt dan dat had je toch kunnen lezen eerst voordat je dit en dat deed. Tja, daar heb ik geen boodschap aan. Kijk dan niet mee op mijn scherm als mijn foutjes in een stom spelletje je frustreren.
Herkenbaar, iets moet pronto pronto gedaan worden. Hallo, ik ben geen klein kind meer. Hij werkt in het leger, en is ook zo opgevoed, discipline en bevelen. Daar ben ik allergisch voor, ik ben een hippie boomknuffelaar in zijn ogen, en thuis is het geen prive legertje.
Als meneer zijn boterhammen smeert laat hij altijd het deurtje van het kastje open staan waar de boter in hoor, zoooo irritant! Hij x-boxt veel te veel, alles moet er voor wijken heb ik soms het idee. En het aller ergste! Hij vloekt heel veel tijdens x-boxen, als het niet wil lukken komen er de verschrikkelijkste woorden uit. Als ik dan voor de 10.000 keer heb gezegd dat hij daar eens mee op moet houden omdat we ook een kleine in de kamer hebben liggen en dus alles hoort, krijg ik van alles naar mijn kop gesmeten.