raar wolkje

Discussie in 'De lounge' gestart door mamabri, 20 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ik had vandaag zoiets raars, dat ik het even in de groep wil gooien wat dit nu was?

Ik werk bij een bedrijf als kantinejuffrouw, beheer meerdere kantines op hetzelfde terrein. Nu was ik daarnet in een van de kantines bezig, ik was alleen. Ik wil een tafel schoonmaken, dus loop langs de koffieautomaat, dan langs een snoepjes/frisdrankautomaat. Toen ik daar liep, had ik ineens een hele lange dikke sliert van een soort mist/wolk voor me. Het was ook dikker dan rook bijv. Het rook ook heel zoet ineens, beetje chocolade achtig, dus ik dacht: dat is van de koffieautomaat, maar die was zeker 2 meter achter me :( En wat ik ook deed een hele minuut lang, die sliert/wolk ging ook met me mee!!! ik sprong opzij en ben om de tafel heengelopen, maar dat wolkje ging dus gewoon gezellig mee, misschien was dat luchtverplaatsing?? Heel apart :(:) Na een minuut ongeveer was hij ook zo weg....Was dit nou van het koffieautomaat, of zie ik ze vliegen :):):)

2. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Mmm beetje apart he haha.
    Ik geloof zelf wel in dingen tussen hemel en aarde. Maar zag ze vaak in echte vorm, en niet in een wolk wat rook naar chocolade;)

Er was niemand per toeval aan het koken?

3. mamabri

mamabri Niet meer actief

haahahaha, ik vond het ook ECHT raar. Ik heb zelf ook vaak genoeg geesten gezien, maar dan gewoon in een herkenbare vorm. Dit was ook nieuw voor mij :D Vanwege de zoetige chocoladeachtige geur dacht ik dus dat het van het koffieautomaat was in eerste instantie, maar omdat het echt voor me uit ging waar ik liep (heb mijn handen er zelfs doorheen zitten wapperen om het weg te krijgen hahaha :p hielp niks) dacht ik dat het misschien toch iets paranormaals was. En het heeft echt zeker minstens 1 minuut voor me uit gezweefd (of hoe je dat ook zegt)

Nee niemand was aan het koken, fornuis is daar meter of 6 vandaan en wordt in deze kantine overdag niet gebruikt.

4. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Misschien iemand die Hallo wou zeggen?

Deed het je nergens aan denken?

5. mamabri

mamabri Niet meer actief

Nee, eigenlijk niet. Het enige dat ik zou kunnen bedenken is dat ons kindje misschien even langskwam. Omdat ik afgelopen dinsdag zou zijn uitgerekend, maar dat kan ik me ook niet echt voorstellen. Ik bedoel: waarom dan op mijn werk?

Degene die het hier lezen zullen wel denken: mamabri is kierewiet ;) Gelukkig weet Bubblez wel beter, die heeft me in levende lijve ontmoet en kan (hoop ik!!) bevestigen dat ik best een normaal persoon ben hahaha :D

6. mamabri

mamabri Niet meer actief

Het was ook niet eng of zo, maar ik bleef wel de hele tijd met een scheef oog naar die koffieautomaat kijken :)

7. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Casper het chocolade spookje :)

Apart zeg, maar je hoort het een vaker dat entiteiten als een soort van mist gezien worden. Een bundel van energie oid.

8. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik vind jou harstikke leuk! en misschien een beetje 'gek' alleen dan op een leuke manier:D

Ik dacht inderdaad ook aan L.. Waarom niet? Als ze even hoi wil zeggen tegen haar mama, gewoon omdat het kan:)

9. mamabri

mamabri Niet meer actief

hahaha, ik weet het ook niet hoor wat het nou was, heb het ook nooit als een soort mist gezien, het waren echt slierten, zoals rook, of waterdamp, maar dikker.

10. mamabri

mamabri Niet meer actief

hihi, gelukkig maar :D

Ik weet het echt niet, vond het zo raar dit. Ik vraag me dan alleen af. Stel dat het L* was, waarom dan op mijn werk. Ik bedoel, ze ligt begraven hier in de tuin, achter bij de keuken, dan zou het toch veel logischer zijn (als je dit logisch kan noemen uberhaupt) dat dit in huis gebeurd. Of zou het moment dat het gebeurde het moment van de geboorte hebben moeten zijn of zoiets? Omdat het in deze week gebeurd. Zou zoiets kunnen denken jullie? Ik vind het ZO raar.

11. Sanne1985

Ectoplasma misschien?

12. mamabri

mamabri Niet meer actief

Nooit van gehoord, wat is dat?

13. mamabri

mamabri Niet meer actief

hij doet het niet bij mij :( kun je het in het kort uitleggen?

14. Sanne1985

15. mamabri

mamabri Niet meer actief

het was zo als de 3e foto, maar dan meer bij elkaar ;)

16. Allesofniets

Allesofniets Niet meer actief

O wat "raar'. Ik kan je niet vertellen wat het is, maar geloof ook dat er meer is..

Misschien was het toch je kindje, die op dat moment bij jou wilde zijn.

17. mamabri

mamabri Niet meer actief

okee, bizar om te lezen, vooral omdat het vaak een voorvorm is van een menselijke gedaante. en het klopt dat het boven de grond was, op borsthoogte, alleen niet zo groot als op de foto's, ongeveer 30X40 cm.

18. mamabri

mamabri Niet meer actief

ben eigenlijk best wel even heel beduusd nu...En ik ben echt wel wat gewend op dat gebied.

Deel Deze Pagina