Wat vinden jullie van de naam: Fynna.........Finna Wat voor accosiatie heb je bij deze naam en welke schrijfwijze vind je het fijnst/mooist?
Fynna het mooist qua schrijven finna denk ik praktischer. Ik ken de naam niet, vind het meer een geknutsel op de veel gebruikte fenna.
We vonden fynna/finna iets liever klinken dan Fenna, en het feit dat het een Ierse naam is sprak ons ook wel aan. Onze andere dames hebben ook een iers/Schots geïnspireerde naam......K.enzie en A.elin
Ondanks dat ik van de y hou vind ik Finna mooier geschreven. Maar vind de naam niet zo. Net alsof je van Finn een meidennaam hebt proberen te maken. Of dat je Fenna niet mooi genoeg vond en dan maar Finna ervan maakt. En doet me ook teveel denken aan een Fin. Maar hey, als het jullie naam is..... Vind m overigens wel bij de namen van je meiden passen
Hoe wil je het uitspreken? Fynna lees ik als fiena Finna als finna. Ik Bennet nog niet helemaal weg van maar wel wat leuker dan Fenna idd.
Ugh ik word echt gek van de namenstress, ik neig meer naar Fynna. Man gooit nou ook weer Harlee in de "groep". Volgens mij word dit de eerste dame van de 3 die geen naam heeft bij de geboorte
Gwenn Fynna Harlee Lexie Bo Faya Zoey Lilly Ziva Maisy Logan Houden van een schots/iers tintje naar dat is geen must en niet beginnend met een k/r/a/d Tot nu toe allerlei namen die we wel leuk vinden maar bij geen 1 het "dat is hem!!" gevoel.
Dit! Zijn 2 verschillende uitspraken voor mij als leek... Dan vind ik Fynna liever klinken. Vind Fenna zo kattig en Finna ook wel