Hmmmm bij mij blijft zoey erg hangen, al is dat wel een erg populaire naam of niet? En ook gwenn of gwenna krijg ik niet uit mn hoofd gezet
Ziva vind ik de enige écht mooie voor een stoere chick (alleen jammer dat je niet van tevoren weet of je ook daadwerkelijk een stoere chick kríjgt hihi ). Logan ken ik alleen als jongensnaam maar vind m wel kunnen ook voor een meid. Lexi, Maci en Gwen alleen leuk als je ze op deze manier schrijft
Zoey (zoei) is raar geschreven. Zoë, Zoé en Zoëy wél vaker als spelling gezien maar idd wel popi en kan er bovendien geen wijs uit dat de één zo-wie en de ander zo-wee zegt. Zoals eerder gezegd Gwen alleen mooi zonder dubbele -nn. Gwenna vind ik ook niet leuk. Gwenda wél
Ok nieuwe naam erbij gekomen Nalou Wat vinden jullie?! Ik vind em aan de ene kant erg mooi en aan de andere kant misschien wat te exotisch ?
Faya vind ik een hele leuke naam. Maar niet specifiek passen bij de namen van jullie andere dochters. Zoëy of Lilly matcht dan beter. Misschien is Hailey nog een optie? Of Chloe of Ciara? Caily kom ik ook nog tegen...maar vind ik zeer onlogisch gespeld... Of Enya, Lauren, Leila, Lucy, Leah, Maeg(h)an/Megan of Niamh.
Nalou lukt me echt niet goed om uit te spreken zonder te struikelen. Nanou of janou vind ik erg leuk!! Nanouk ook. Malou ook maar minder origineel.