Pijn tijdens de seks na schimmelinfectie

Discussie in 'De lounge' gestart door Meysje, 23 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meysje

Meysje Bekend lid

5 nov 2012
    531
    318
    63
    Hallo,
    Even een nieuw topic omdat ik toch wel heel graag antwoord wil.
    Ik heb sinds een paar weken last gehad van contactbloedingen en lichte pijn tijdens de sex. Ik dacht dat de bloedingen spotting was, ik heb namelijk sinds september een implanon.
    Sinds afgelopen zondag had ik een brandende jeuk en afscheiding: Schimmelinfectie. De maandag daarop direct een kuur gehaald, Gyno-dactarin, eenmalig inbrengen. Dag erna waren de fysieke klachten weg, helemaal blij dus :)

In ieder geval, besloten paar dagen 'rust' te nemen. Maar vandaag tijdens de sex deed dat zo ongelofelijk veel pijn, een soort 'scheurend' gevoel. Niet alleen bij het binnen dringen, maar ook tijdens. Nou is mijn vriend niet de kleinste, maar zo extreem heb ik er niet eerder last van gehad. Heb ik 'binnenin een opdonder' gehad na de infectie? Is dat normaal? Want prettig is absoluut anders.. En voor mijn vriend was het ook niet leuk want die kon duidelijk merken dat ik pijn had. :(

En bedankt voor de reacties alvast :)

2. Zwollywood

Zwollywood Bekend lid

5 dec 2011
    659
    0
    0
    Misschien dat je een beetje droog bent van binnen? Heb ik wel eens gehad na een infectie.

3. Meysje

Meysje Bekend lid

5 nov 2012
    531
    318
    63
    Is t helaas niet.. ook even gedacht, maar vooraf voldoende voorspel inclusief hoogtepunt en zelfs daarna nog even wachten. Mijn vriend komt tot twee derde in mij en daarna doet het gewoon te veel pijn :( echt niet lekker genieten zo

4. llkh1984

llkh1984 Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.417
    1
    0
    NULL
    Den Haag
    Het kan zo zijn dat je jouw schimmeltje aan je man heb gegeven en hij nu weer terug geeft.
    Dit wordt trouwens alleen erkent bij homeopathie.

Sterkte

5. Meysje

Meysje Bekend lid

5 nov 2012
    531
    318
    63
    Ook met condoom? En doet dat direct de eerste x na behandeling zo veel pijn?

6. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    is je man ook behandeld voor schimmel? Want ondanks dat die er geen last van hebben kunnen ze je wel weer besmetten en kan het zijn dat de schimmel weer terug is en de pijn veroorzaakt.

7. boxertjes

boxertjes Bekend lid

7 aug 2010
    973
    1
    0
    NULL
    brabant
    dit is heel normaal! na een schimmelinfectie.
    misschien is de schimmelinf nog niet helemaal over en zit het nog aan de binnenkant zeg maar/ ik herken dit. ik zou denk ik nog een keer zo'n pil halen voor de inf.

8. Meysje

Meysje Bekend lid

5 nov 2012
    531
    318
    63
    Nee mijn vriend is niet behandeld maar de laatste twee weken gebruikten we condoom. Ik neem morgen contact op met de huisarts :)

Boxertjes hoe lang duurde het voor het over was?

9. anne19791980

anne19791980 Fanatiek lid

9 dec 2008
    1.519
    229
    63
    hier ook last van hoor na zo een infectie. Het is gewoon nog enige tijd geirriteerd.
    gewoon even wachten en als het pijn doet stoppen want anders maar je het alleen maar weer meer geirriteerd, tenminste dat was bij mij zo.
    weekje of 2 dan was het hier altijd weg.

10. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    kan wel na een infectie inderdaad. Heeft soms even tijd nodig om te helen.

Bij mij duurde het langer, en met een uitstrijkje bleek er niks te zitten. Ik heb daarna van de huisarts een vaginaalmiddeltje gehad om de slijmvliezen daar weer/beter op te laten bouwen. Maar weet de naam zo niet meer, maar was op hormoonbasis.

Deel Deze Pagina