Wij zijn er inmiddels uit dat we gas vast gaan zetten maar wel een dynamisch contract gaan afsluiten voor het stroom. Echter lees ik op facebookgroepen best veel klachten over de app van tibber en anwb, met name dat meterstanden niet goed overgaan. Welke partij zitten jullie en hoe zijn jullie ervaringen wauw app? Ik neig nu naar tibber of frank energie te gaan maar ben me goed aan het inlezen
Frank energie en app werkt prima Mocht je voor Frank Energie kiezen en je meld je aan via deze link (https://frnk.app/qgtrejan) krijg je € 50,- korting.
In de app zijn de standen indicatief, wel verveled uiteraard als het niet overeenkomt het is toch ene beetje je houvast. Maar ik werk ook voor zo'n soort club en ik weet dat er heel veel calculaties achter zitten in de regel. Doorgaans wordt dat in de nacht ingeladen en als daar een foutje in loopt staat het even raar. Belangrijkste is dat het op je nota goed gaat, dat gaat doorgaans weer met andere systemen en zitten allerhanden controles op. Mocht je zonnepanelen hebben: sommige omvormers kunnen zichzelf uitschakelen bij een negatieve prijs, solaredge heeft dat voor een aantal omvormers al in de app zitten. Dat is een feature die met name voor dynamisch super handig is.
Wij hebben Tibber en ik vind die app prima werken. Maar ik kijk dan eigenlijk ook nooit naar de meterstanden
Dank voor de reacties zover! Wij gaan er dit weekend een knoop over doorhakken en ergens aanmelden. Vero Dank voor je tip over uitschakelen bij negatieve prijs. We hebben idd solar edge dus zal eens uitzoeken of onze omvormer dit kan
Niets, ik heb de korting al een keer gehad en de korting is maar eenmalig. Dus hier verdien ik niets aan maar degene die via deze link een contract sluit wel, uiteraard ook eenmalig.
Dat is niet waar, lees de algemene voorwaarden eens goed. De beloning geldt eenmalig, maar je kunt zoveel vrienden aandragen als je wil. Ze bedoelen met eenmalig, eenmalig per aangebrachte vriend. Dus ook jij krijgt er geld voor als je weer een nieuwe vriend aandraagt. En in dit geval is het geen € 50,-, maar € 25,-, omdat de topicstarter alleen elektriciteit dynamisch wil. Het lijkt me goed om dat goed hier neer te zetten en geen foute verwachtingen te schetsen. on topic: wij zitten ook bij Frank Energie en zijn heel tevreden.
Toch is dat niet waar wat je aangeeft. Zowel mijn schoonouders als mijn ouders en onze buren zijn via onze link naar Frank Energie overgestapt en in onze belongen zien wij eenmalig de 50 euro vergoeding staan en niet 3 keer. Dus mijnsinziens kan je zoveel vrienden aandragen als je wilt maar ontvang je eenmalig de korting. En excuses hoor, ik heb er overheen gelezen dat ze alleen op zoek is naar stroom dynamisch.