Wij willen ook overstappen omdat we vanwege de zonnepanelen ongunstig zitten bij budget energie. Bij welke leverancier zit je goed voor zonnepanelen? Weet iemand dat?
Oeh! Per wanneer ga je over en wat wordt de prijs? ik ga me er ook in verdiepen. We krijgen in februari zonnepanelen dus even goed kijken..
Mijn maandbedrag wordt dan vooralsnog nog 200 euro (3500 kWh en 800 gas) Maar als de panelen er zijn wel gelijk stuk minder. Goede om mee te nemen deze.
Nee klopt. Je moet je inschrijven. Door de vele geintereseerde laten ze telkens beetje bij beetje mensen toe. Dus ff inschilrijven (via hou me op de hoogte) en dan krijg je een mail van ze wanneer je kan.
Thanks, heb meteen de inschrijving gedaan. Hoe lang moest jij wachten? Denk dat ze nu een hoop zwangerschapspagina aanmeldingen krijgen.
Hier vanaf vandaag ook 3,17 per m3. Gaat nergens meer over. Gisteren gewoon goed 10 kuub verstookt met de verwarming op 19,5 graden. Das gewoon bijna €33 op een dag nu, om te janken.
Hier exact hetzelfde. Weet niet wat de prijzen nu zijn want vorig jaar nog net een 3 jarig contract afgesloten maar de communicatie is fijn met hun en hebben in 9 jaar nog nooit gedoe gehad.
ja bizar hè. Wij zetten hem niet hoger dan 17 graden. En af en toe met elektronische kachel bijverwarmen naar een graadje of 19/20. Maar eenmaal uit koelt het binnen paar uur toch weer af.. ( jaren '70 woning, energielabel C)
Ja, maar niet met een dubbel maandbedrag zoals Frank Energie. En ook de zonnepanelem saldering en jaarafrekening gebeurd jaarlijks, zoals bij een statisch contract. En ook betaal je maandelijkls hetzelfde voorschotbedrag.