Nadat wij het energie voorstel van Greenchoice kregen. We hebben alleen elektriciteit geen gas, we gaan van 0,40 cent naar 1,04….. En hebben een warmtepomp dus verbruik is gewoon absurd hoog. Maar besluit genomen om over te gaan naar anwb energie. Voorstel daar 151 per maand Inplaats van 800 per maand…
Ik wil ook weg bij Eneco en wil overstappen naar anwb-energie. Is er nog iets waar ik op moet letten? Het lijkt me voor nu namelijk te mooi om waar te zijn, aangezien het zoveel scheelt.
Ik was ook heel achterdochtig haha. Maar het is per maand opzegbaar, prijs wisselt dus per uur. Dus stel dat Poetin nog meer gekke dingen gaat doen of China ja dan gaan zij ook absurd stijgen. Enig wat dan wel weer nadelig is is dat de teruglevering met zonnepanelen weer minder is want die gaan ofc ook tegen de prijs vanaf dat moment. Voordeel voor mij was ook dat de anwb al een bestaand bedrijf is en niet zoals frenk een nieuweling. En de komende maanden loont het denk ik ook, mocht het nog wel meer gaan stijgen heb je in ieder geval een aantal maanden een stuk minder betaald. Wellicht als iedereen naar anwb gaat overstappen dat de grote maatschappijen zich ook aan gaan passen….
Delta. Maar ik baal zo dat er geen mogelijkheid is om het actuele verbruik te bekijken. Tenzij ik, heel ouderwets, het zelf bij ga houden met pen & papier
Ja, ik vind t ook wel fijn dat ze een soort bekend zijn. Ik ben inmiddels overgestapt En ga dan 0,40kwh en €1,76m3 betalen ongeveer. Dag Eneco