Ik twijfel dus… Het behang over de hele muur of in in een lijst (formaat 1.5 x 1.5 m)? De muur is helemaal wit. Het is voor “mijn” hoekje in huis waar verder een fijne stoel, planten en boekenkast komt te staan. Aan mijn man heb ik niks, die zegt het is jouw plek doe wat jij mooi vindt.
Ik zou de hele muur doen. Je kan de boel altijd weer wit verfen, maar vanuit die lijst de hele muur behangen is een stuk lastiger.
Heel de muur. Het is een mooi groot patroon. Een lijst van 1,5 bij 1,5 is daar echt te klein voor denk ik. Ik denk dat het er heel mooi uit gaat zien
Heel de muur! In een lijst van 1,5x1,5 komt het patroon helemaal niet uit. Zo'n behang mag best de aandacht hebben. Die verdient dus een hele muur.
Heel de muur!Ik heb in de slaapkamer een muur met pip behang wat ook redelijk druk is en aanwezig maar het staat gaaf ,de andere muren heb ik olijfgroen en ik vind het een oase van rust zo.
Dit ziet er ook erg mooi uit, maar het is een heel ander patroon. En die groene muur erachter maakt het ook weer totaal anders. Ik blijf bij de hele muur. Gaat echt een mooi hoekje worden!
Als je zou kiezen voor dit idee, dan moet je niet de rest wit maken. Dat valt dan helemaal weg. Ik zou voor de hele muur gaan en anders nog een kleur aanbrengen.